ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

آلبوم ستاره بارون رضا اعتمادی با تیراژ بالا منتشر شد / اعتمادی پول نداد که تیتراژ بخواند

ریتم نو: نشست خبری آلبوم ستاره بارون رضا اعتمادی عصر چهارشنبه هجدهم شهریورماه  در رستوران شاندیز نیاوران با حضور اهالی رسانه، مازیار کلاهی(تنظیم‌کننده) ، نوید اسکندر(نوازنده و تنظیم‌کننده)، همت پور(از شرکت آوای حنانه)، محمودی(اسپانسر آلبوم) و سامی تحصیلداری(ترانه‌سرا) برگزار شد.
روز گذشته نشست خبری آلبوم ستاره بارون رضا اعتمادی در شاندیز نیاوران برگزار شد.

[divider style="dotted" top="5" bottom="5"]

IMG_5978

اعتمادی ضمن خوش‌آمد گویی به خبرنگاران از تولید آلبوم صحبت کرد و خاطرنشان کرد که برای گرفتن مجوز آلبوم ستاره بارون حدود شش ماه زمان صرف شده و آلبوم دارای 10 قطعه می‌باشد که حدود یک سال روند تولید آلبوم به خاطر حساسیت‌های وی به طول انجامیده است.

 

وی درباره اجرا کنسرت‌هایش گفت: در حال تولید آلبوم دوم هستیم و فاصله زیادی بین آلبوم اول و دوم نیست اما بعد از آلبوم دوم برنامه‌هایی برای اجراهای صحنه‌ای خواهم داشت.

رضا اعتمادی درباره به تأخیر افتادن آلبوم از اسفند سال 93 به شهریور 94 بیان کرد: خودتان از روند اداری مطلع هستید و از طرفی بنده یکسری درگیری‌های شخصی داشتم. همچنین اصلاحیات در اشعار باعث ضبط دوباره کارها می‌شد که تمام این مسائل در تأخیر آلبوم نقش داشتند.

اعتمادی که نخستین آلبوم رسمی خود را با تیراژ بالای به انتشار رسانده بود در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما طی صحبت‌هایی که با آقای محمودی مبنی بر دیده شدن آلبوم داشتیم به این نتیجه رسیدم که با انتشار آلبوم در تیراژ بالا می‌توانیم به بهتر دیده شدن آن کمک کنیم.

در ادامه نشست با مطرح‌شدن صحبت‌هایی در خصوص خواندن تیتراژ و ممانعت اعتمادی از پاسخ به این سؤالات، سامی تحصیلداری به عدم پرداخت پول برای ارائه‌ی هنر و وجود مافیا درزمینهٔ تیتراژ خوانی اشاره کرد و گفت : رضا اعتمادی بهترین کار را کرده که پول نداده تا تیتراژ بخواند.

اعتمادی نیز تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی از برنامه‌های مختلف شده اما با صحبت‌ها و مشورت‌هایی که با دوستانم داشتم به این نتیجه رسیدم که با هر شرایطی تیتراژ نخوانم.

تحصیلداری در خصوص عمر کوتاه ترانه‌هایی که بر روی ملودی نوشته می‌شود بیان کرد : این موضوع نسبی می‌باشد و نمی‌توان گفت که تمامی ترانه‌هایی که بر روی ملودی نوشته می‌شود این‌گونه است  و حتی درگذشته ما شاهد بودیم که ترانه بسیاری از کارها بر روی ملودی نوشته می‌شد.

پس از صحبت‌های تحصیلداری ، رضا اعتمادی درباره‌ی اسپانسری آلبوم که " آیس پک " عهده‌دار بود به موفق بودن سیستم آیس پک اشاره کرد و افزود:« ما از شرکت‌های موفق استقبال می‌کنیم و برایمان مهم نیست بستنی باشد یا لواشک فروشی بلکه موفقیت برایمان مهم‌تر است که آیس پک این موفقیت را دارا بود.»

رضا اعتمادی در پایان صحبت‌هایش از حضور خبرنگاران و تمامی عوامل اجرایی آلبوم تشکر کرد.

در ادامه بیننده عکس های « دنیا گردینی » از این نشست باشید.



 

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول زاده

 

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه