ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
شما گفتید:

علی یاسینی، بهتر از منه

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ که طرفداران زیادی دارد و کنسرت‌های متعددی را روی صحنه می‌برد. او از آن دسته از خوانندگانی است که می‌توان گفت تمامی آثارش در لیست قطعات هیت موسیقی پاپ قرار دارد بااینکه هرچند وقت یک‌بار یک کار جدید از او منتشر می‌شود و همانند دیگر خوانندگان استیجی به‌صورت مرتب و بافاصله زمانی کوتاه قطعاتش را منتشر نمی‌کند اما همیشه کدرهایش جایی در پلی لیست مخاطبان نوجوان و جوان دارد.

به گزارش خبرنگار ریتم نو،  قطعه «بهتر از منه» از او سروصدای زیادی به پا کرد و بااینکه مخاطبانش منتظر انتشار قطعه جدیدی از او هستند اما همچنان قسمتی از ترانه‌های این قطعه را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و درباره آن صحبت می‌کنند البته آهنگ «دورترین نزدیک من» هم ازجمله آثاری ست که به گفته کاربران توئیتر هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود.

* شاید استفاده از کلمات ساده و روزمره در ترانه‌های او باعث شده تا مخاطبانش همیشه کارهای او را در پلی لیست داشته باشند و در زمان‌های مختلف و با توجه به شرایط روحی و زندگی به سراغ یکی یا چند تا از آن‌ها بروند به‌طور مثال کاربری نوشته بود: حسی که الان کل وجودم را گرفته، فقط آهنگ دیوار علی یاسینی می‌تواند توصیف کند. و کاربر دیگری می‌گوید با شنیدن آهنگ‌های او در هر شرایطی بغض می‌کند. یک کاربر هم گفته: دلم می‌خواهد تک‌تک آهنگ‌های علی یاسینی را از گوشی بیرون بیاورم و بگویم بیایید در آغوشم باهم گریه کنیم.

* برخی کاربران هم از تجربه شنیدن قطعات علی یاسینی برای نخستین بار نوشتند و کاربری هم نوشته: چرا تا الان صدای یاسینی به گوشم نخورده بود تمام آهنگ‌هایش را روی تکرار گذاشتم جزو معدود خواننده‌هایی هست که تمام قطعاتش خوب است.

* اکثر کارهای علی یاسینی، فضایی غمگین دارند و کاربری در این رابطه نوشت: علی یاسینی غم خاصی در صدایش دارد و همه آهنگ‌هایش قابلیت این را دارند که اشک آدم را دربیاورند.

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: علی یاسینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۴
یاشار
United States of America
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یاسینی به دونه س
سمیرا
United States of America
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خواننده خوبیه من ترانه هاشو دوس دارم
سمیرا
United States of America
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خواننده خوبیه من ترانه هاشو دوس دارم
محبوبه
United States of America
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
من که با همه اهنگاش به غمگین ترین ادم روی زمین تبیدل میشم
تقویم هنری ادامه