ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

سهراب پاکزاد و طرفدارانی از چند نسل

سهراب پاکزاد او را پس از بازگشت موفقش به موسیقی پاپ و انتشار چندین قطعه هیت و برگزاری کنسرت‌های متعدد در سراسر ایران، می‌توان ققنوس موسیقی پاپ نامید. خواننده‌ای که پس از سال‌ها با آثاری متفاوت و همان نام همیشگی‌اش برگشت تا ثابت کند برای مطرح‌شدن و پا روی استیج گذاشتن سن و سال و تغییر نام و غیره نیاز نیست و باید فقط یک تغییر و همسو شدن با جریان موسیقی لازم است هرچند که او همچنان جوان و سابقه طولانی او در موسیقی به خاطر حضور او از سن و سال پایین است.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، پاکزاد در آثار جدیدش از کلام متفاوت و از تیکه کلام‌های نوجوانان امروزی استفاده می‌کند و با تکیه‌بر ملودی‌های شیرین و ریتم‌های ساده توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و البته دراین‌بین کاربرانی هم هستند که با آثار او شوخی می‌کنند و به‌نوعی به او خرده می‌گیرند اما چه بخواهیم چه نه او الان یکی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران است و طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی در توئیتر درباره او صحبت می‌کنند که به بررسی بخشی از نظرات کاربران را پرداخته‌ایم.

* کاربری با اشاره به قسمتی از آهنگ «نورچشمی» نوشته: «واقعاً به ما چه که سهراب  پاکزاد همه چیش رو هی گم می‌کنه؟» و مخاطب دیگری هم گفته  آنجایی که پاکزاد می‌گوید "همه چیمو هی گم می‌کنم" زندگی من است. این اصلاً طبیعی نیست که من کارت یک شعبه بانک تجارت را تمام کردم و به من گفتند از این به بعد به شعبه دیگری مراجعه کند.

*سهراب پاکزاد ازجمله خوانندگانی است که این روزها آثارش در همه‌جا شنیده می‌شود و کاربری با اشاره به این موضوع گفته: نشد ما اسنپ بگیریم و این آهنگ «شوخی» سهراب پاکزاد را نگذارد و کاربر دیگری هم به پخش آهنگ «مومشکی» در تمامی کافه‌ها و مراکز خرید اشاره کرد. همچنین کاربران زیادی آهنگ‌های سهراب پاکزاد رو به‌اصطلاح آهنگ‌های قفلی خواندند که از صبح تا شب آن‌ها را گوش می‌کنند.

*کاربران زیادی هم به مسئله گریم سهراب پاکزاد در موزیک ویدیوها و اجراهایش اشاره کردند و کاربری با کنایه به استفاده بیش‌ازاندازه از لوازم گریم نوشت: فقط من هستم که فکر می‌کنم سهراب پاکزاد زیر چشم‌هایش کانسیلر (کرم سفیدکننده زیر چشم) می‌زند یا شما هم همین فکر را می‌کنید؟

*یک کاربر هم دیدگاه متفاوتی به قسمتی از ترانه‌های این خواننده داشته و گفته: سهراب پاکزاد در قسمتی از آهنگ‌هایش می‌خواند: "نمیرم تا بیایی، باید حرف بزنیم بیا مشکلو حل کن" اگر آدم‌ها می‌دانستند این موضوع را یکی از پایه‌های رابطشان قرار بدهند خیلی از روابط به‌راحتی خراب نمی‌شد.

*کاربران بسیاری نیز از علاقه بسیار به این خواننده به خاطر نوع استایل و چهره‌اش گفته‌اند و چهره او را تحسین کردند و شاید همین موضوع نیز یکی از دلایل فروش بالای کنسرت‌های این خواننده باشد.

* نکته دیگری که درباره سهراب پاکزاد موردتوجه و صحبت کاربران در فضای مجازی است علاقه افراد به او در تمام سنین است هرچند که او از ترانه‌هایی با تیکه کلام‌های سنین نوجوان استفاده می‌کند اما توانسته مخاطبانی در تمامی سنین را جذب کند و کاربری از هیجان مادرش برای برگزاری کنسرت پاکزاد در رامسر نوشته بود.

*کاربری هم بعد از تجربه حضور در کنسرت این خواننده نوشته: پیشنهاد می‌کنم در زندگی‌تان حتی برای یک‌بار هم که شده به کنسرت سهراب پاکزاد بروید، عالی بود؛ عالی!

* یک کاربر دیگر به استقبال از کنسرت سهراب پاکزاد اشاره‌کرده و نوشته: از دیشب لایو و استوری اینستاگرام دوست، فامیل، آشنا و غریبه پر از کنسرت سهراب پاکزاد بود یعنی اگر خودم در کنسرت بودم این‌همه تنوع نما از کنسرت نداشتم همه نماها از ردیف عقب، تراس، ردیف وسط و وی آی پی را دیدم.

* بسیاری هم به حضور خردسالان در کنسرت او اشاره کردند و کاربری هم نوشت: دختر 9 ساله مدیرم به کنسرت سهراب پاکزاد رفته اصلاً این خواننده کی هست که همه به اجراهای او می‌روند؟

*نکته قابل‌توجه ای که درباره آثار سهراب پاکزاد به چشم می‌خورد استفاده از تیکه‌هایی از ترانه‌های او در توئیتر توسط کاربران است که این موضوع بسیار اتفاق می‌افتد و بسیاری از کاربران بخش‌های موردعلاقه‌شان را با دنبال کننده‌هایشان به اشتراک می‌گذارند.

 

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: سهراب پاکزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه