ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

استقبال از گرشا رضایی در آذربایجان غربی / این رکورد برای اولین بار است

گرشا رضایی خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ تور کنسرت‌های خود در آذربایجان غربی را 18 اردیبهشت‌ماه از شهر خوی آغاز کرد و 9 اجرای پیاپی و به‌یادماندنی را در کنار هم‌وطنان آذری‌زبان روی صحنه برد.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، گرشا رضایی پس از برگزاری کنسرت‌های متعدد، از تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه در 9 شهر مختلف آذربایجان غربی به روی صحنه رفت. خوی، بوکان، مهاباد، نقده، سلماس و ارومیه از جمله شهرهایی به شمار می روند که میزبان اجرای این خواننده بودند.
گرشا در این شهرها هر شب طی دو سانس به روی صحنه رفت و در پایان طی دو شب و 4 سانس میزبان هوادارانش در شهر ارومیه بود و درنهایت 9 اجرا را در استان آذربایجان غربی برگزار کرد.
گرشا رضایی با اعلام برگزاری تور کنسرت‌هایش در آذربایجان غربی از استقبال هوادارانش در این شهرها تقدیر کرد و همراهی‌شان را بی‌نظیر خواند و نوشت این رکورد برای اولین بار اتفاق افتاده است.
این خواننده با اتمام تور کنسرت‌هایش در استان آذربایجان غربی قرار است سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه به دیدار مخاطبانش در بندرعباس برود و طی دو سانس در سالن شهید آوینی به اجرا بپردازد. او همچنین چهارشنبه‌شب 28 اردیبهشت‌ماه نیز کنسرتی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه