ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

چراغ کنسرت‌های تهران روشن شد/ سیروان، گرشا، رضوی و یگانه همچنان پرطرفدار

هم‌زمان با عید سعید فطر و بعد از ماه مبارک رمضان، کنسرت‌ها در تهران آغاز می‌شود و خوانندگان و گروه‌های موسیقی مجدداً پس از یک ماه دوری از استیج تهران با هواداران پایتخت‌نشین خود دیدار می‌کنند هرچند که در این مدت یک ماه، ماکان بند در دو شب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و چراغ اجراها را روشن نگه داشت اما 12 اردیبهشت‌ماه شروع ماراتن کنسرت‌های پایتخت با ظرفیت کامل سالن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، آخرین دور کنسرت‌های خوانندگان مستثنای ماکان بند در تهران مربوط به نوروز 1401 می‌شود و برخی از خوانندگان در این مدت چندین اجرا را در جزیره کیش روی صحنه بردند اما بازار اصلی کنسرت‌ها با اجراهای تهران داغ می‌شود و چراغ کنسرت‌ها را گرشا رضایی، محسن ابراهیم‌زاده، امید جهان و هم‌نوازان حصار (علی قمصری)؛ روشن می‌کنند.
گرشا رضایی، محسن ابراهیم زاده، امید جهان، هم‌نوازان حصار (علی قمصری)، علی اصحابی، علی زند وکیلی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، علیرضا طلیسچی، حمید هیراد، ماکان بند، ناصر زینعلی، مجید رضوی، امیرعباس گلاب، آرون افشار، فرزاد فرخ، محسن یگانه، امید حاجیلی، بهنام بانی و رضا یزدانی ازجمله خوانندگان و گروه‌هایی هستند که برنامه کنسرت‌هایشان را اعلام و بلیت‌فروشی‌شان را آغاز کرده‌اند.

استقبال از گرشا رضایی و سولد اوت دو شب کنسرت تهران
کنسرت گرشا رضایی که قرار است 12 و 13 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با عید سعید فطر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود با استقبال مخاطبانش روبه‌رو و بلیت‌فروشی این اجرا در ساعت اولیه به پایان رسید و کنسرت به‌اصطلاح سولد اوت شد. او ازجمله خوانندگانی به شمار می‌رود که اجراهایش موردتوجه علاقه‌مندان موسیقی پاپ قرار می‌گیرد.
«چش توو چش» آخرین تک آهنگ منتشرشده از گرشا رضایی است که در این کنسرت به اجرا درخواهد آمد.
گرشا رضایی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه؛ هر شب طی دو سانس 18 و 22 به روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی این کنسرت‌ها بر روی سایت «ملوتیک» به پایان رسیده است و مخاطبانی که نتوانستند بلیت تهیه کنند باید منتظر اعلام تاریخ تمدیدی کنسرت‌های او باشند.

محسن ابراهیم‌زاده از انتشار جدیدترین قطعه تا اجرای تهران
محسن ابراهیم‌زاده که در روزهای پایانی فروردین‌ماه تازه‌ترین قطعه و موزیک ویدیو خود را بانام «خیلی مردی» منتشر کرده بود، قرار است دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال جاری طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه برود و با هوادارانش دیدار کند و به‌احتمال‌زیاد طرفدارانش شاهد اجرای جدیدترین اثر او نیز باشند.
ابراهیم‌زاده که روزی جزو خوانندگانی بود که در ساعات اولیه بلیت‌فروشی، کنسرت‌هایش سولد اوت می‌شد اما همچنان بلیت‌فروشی اجرای 12 اردیبهشت‌ماه او بر روی سایت «ایران کنسرت» ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به این سامانه مراجعه کنند.
او همچنین 11 اردیبهشت‌ماه در اکران فیلم «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی حضور خواهد داشت.

امید جهان در ایرانیان به روی صحنه می‌رود
امید جهان که سال‌ها از فعالیتش در عرصه موسیقی پاپ می‌گذرد و آخرین اجرایش را در روزهای پایانی سال گذشته به روی صحنه برده بود؛ دیگر خواننده‌ای است که دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازد و قرار است طی دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن همایش ایرانیان با هوادارش دیدار کند.
تازه‌ترین قطعه امید جهان با عنوان «دل به دل» در چهارشنبه‌سوری 1400 پیش روی شنوندگان قرار گرفت و احتمالاً در ست لیست اجرایی کنسرت اردیبهشت‌ماه او نیز قرار دارد.
بلیت‌های کنسرت امید جهان از 120هزار تومان تا 415 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت امید جهان می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

استقبال از اجرای «تار مجنون، موی لیلی» / علی قمصری می‌نوازد
هم‌نوازان حصار به سرپرستی علی قمصری قرار است «تار مجنون، موی لیلی» را در تالار وحدت اجرا کند.
علی قمصری نوازنده تار و آهنگساز پس از سال‌ها در قالب یک کنسرت به‌صورت رسمی می‌نوازد و با هم‌نوازان حصار در روزهای 12، 13 و 19 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.
این کنسرت در ابتدا قرار بود در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 12 و 13 اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما به دلیل استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌فروشی کنسرت در این روزها، این اجرا برای تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید شد.
بخش اول این اجرا، تار مجنون (تارنوازی و سازهای کوبه‌ای) و بخش دوم تار مجنون، موی لیلی (گزیده لیلی و مجنون نظامی گنجوی) است و رضا موسوی به‌عنوان کارگردان هنری در این برنامه حضور دارد.
همایون نصیری (پرکاشن)، حمیدرضا یوسفی (پرکاشن)، اشکان مرادی( کمانچه)، علیرضا عقیقی( تار)، مهدی مرتضایی (سنتور)، پانیذ مجاهدنیا (بم تار) و تینا لاجوردیان (عود) اعضای هم‌نوازان حصار و فرزاد امیدی، محمدحقیقی، شیوا سروش و ماهگل صفدری اعضای کوارتت آوازی کانتات را تشکیل می‌دهند که قرار است در کنار آواز سهیل رجب و محمد رضازاده در این اجرا هنرنمایی کنند.
بلیت‌های کنسرت «تار مجنون، موی لیلی» از 100 هزار تومان تا 250هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

بازگشت علی اصحابی به صحنه
علی اصحابی که چند سالی از کنسرت‌های تهران جامانده و فضا را به رقبا و خوانندگان نوظهور داده بود نیز قرار است با شروع مجدد کنسرت‌های تهران به عرصه بازگردد.
این خواننده قرار است سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری طی دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن همایش ایرانیان پس از سال‌ها دوری با هوادارانش دیدار کند.
او که به‌تازگی قطعه «کاکو» را منتشر کرده است با اعلام برگزاری کنسرت در تهران؛ نشان داد که دوباره به میدان آمده است و می‌خواهد فعالیتش در موسیقی را به‌صورت جدی ادامه دهد.
کنسرت علی اصحابی در روز سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه به رهبری علی فرهنگی و تهیه‌کنندگی علی حاجی قاسمی برگزار می‌شود و بلیت‌های این اجرا از 120هزار تومان تا 415هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

هم‌صدا با علی زند وکیلی در برج میلاد
علی زند وکیلی که سال گذشته اجراهای متعددی را روی صحنه برده بود، قرار است بار دیگر با هوادارانش هم‌صدا شود.
کنسرت علی زند وکیلی سه‌شنبه‌شب 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
بلیت‌های کنسرت علی زند وکیلی از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

محمد علیزاده با اجرای قطعات محبوب روی صحنه می‌رود
کنسرت محمد علیزاده چهارشنبه‌شب 14 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
علیزاده قرار است در این اجرا منتخبی از قطعات محبوب خود را به همراه تک آهنگ‌های جدیدش به اجرا دربیاورد.
بلیت‌های کنسرت محمد علیزاده از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و بلیت‌فروشی این برنامه همچنان بر روی سایت «ملوتیک» ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

سیروان همچنان محبوب و رکورددار
سیروان خسروی ازجمله خوانندگان محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ است که کنسرت‌هایش همچنان با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود.
کنسرت‌های سیروان خسروی به‌محض شروع بلیت‌فروشی و در همان دقایق ابتدایی سولد اوت می‌شود و این خواننده ازجمله رکوردداران فروش بلیت است.
سیروان که قرار بود ابتدا در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود به دلیل استقبال مخاطبان و فروش تمامی بلیت‌ها در دقایق ابتدایی، کنسرتش را برای تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه تمدید کرد.
کنسرت سیروان خسروی در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت‌ماه هر شب دو سانس 18 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت روز چهارشنبه می‌توانند سایت «زد بلیت» مراجعه کنند.
بلیت‌های کنسرت سیروان خسروی از 175 هزار تومان تا 435 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

علیرضا طلیسچی پرانرژی به صحنه می‌رود
علیرضا طلیسچی که به‌تازگی قطعه «نه نمیارم» را منتشر کرده، قرار است جدیدترین اجرای خود در تهران را جمعه‌شب 16 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کند و همانند دیگر اجراهایش پرانرژی روی صحنه ظاهر شود.
طلیسچی که سه قطعه آخر او بانام‌های «قاف»، «لیلا» و «نه نمیارم» موردتوجه مخاطبان موسیقی پاپ قرارگرفته است علاوه بر اجرای این قطعات؛ گلچینی از قطعات محبوب خود را نیز روی صحنه می‌برد.
بلیت‌های کنسرت علیرضا طلیسچی از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

حمید هیراد از آهنگ‌های دلی خود می‌خواند
حمید هیراد نخستین اجرای 1401 خود را یکشنبه‌شب 18 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به همت موسسه آوازی نو برگزار می‌کند.
او در دو سانس 18:30 و 22 به دیدار هوادارش می‌رود و قرار است از ساخته‌های دلی خود که در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند و بیشترین استقبال از سوی مخاطبان دارد را نیز اجرا کند.
بلیت‌های کنسرت حمید هیراد از 120 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «هنرتیکت» مراجعه کنند.

ماکان؛ گروه پرطرفدار موسیقی پاپ ایران
ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان؛ گروه پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ ایران است که توانست چراغ کنسرت‌های پایتخت را در ماه مبارک رمضان روشن نگه دارد و قرار است دوشنبه‌شب 19 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس 18:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود.
اعضای ماکان بند با انتشار ویدیوهایی نشان دادند که این روزها سخت مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت‌هایشان هستند.
بلیت‌های کنسرت ماکان بند از 200 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «هنرتیکت» مراجعه کنند.

ناصر زینعلی در برج میلاد
ناصر زینعلی که پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی پاپ، کنسرت‌هایش از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد؛ قرار است دوشنبه‌شب 19 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با هوادارانش دیدار کند.
ناصر زینعلی پیش از کنسرت تهران، اجرایی را در شهر اهواز به روی صحنه می‌برد.
بلیت‌های کنسرت ناصر زینعلی از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

مجید رضوی، خواننده نوظهور و پرطرفدار
مجید رضوی ازجمله خوانندگان نوظهور موسیقی پاپ است که از زمان شروع کنسرت‌هایش با استقبال مخاطبان این عرصه مواجه شده و بلیت‌فروشی کنسرت‌های او در ساعات ابتدایی به پایان می‌رسد و همین امر باعث شده تا کنسرت او بعد از ماه مبارک رمضان نیز پس از شروع دوباره، تمدید شود.
رضوی که قرار بود در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس به روی صحنه برود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرایش و اتمام بلیت‌فروشی؛ کنسرت خود را برای روز چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید کرد.
بلیت‌های کنسرت مجید رضوی از 120 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت تمدیدی می‌توانند به سایت «هنرتیکت» مراجعه کنند.

امیرعباس گلاب الماس برج میلاد
کنسرت امیرعباس گلاب پنج‌شنبه‌شب 22 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به همت موسسه آوای صلح برگزار می‌شود.
امیرعباس گلاب آخرین آهنگ خود را به‌صورت مشترک با فردین ناجی به اسم «الماس» اواسط فروردین‌ماه منتشر کرد.
بلیت‌های کنسرت امیرعباس گلاب از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

آرون افشار با عطر بهار به میلاد می‌رود
آرون افشار که کنسرت آخرش حواشی زیادی را به همراه داشت و پرهام حسینی نوازنده ساز ویلن او با انتشار ویدیویی از نوازندگی مجدد ساز ویولن با همان آرشه به‌نوعی به آن خاتمه داد و از طرفی موردحمایت ماکان بند نیز قرار گرفت، جدیدترین اجرای خود را جمعه‌شب 23 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس 18:00 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.
آخرین قطعه آرون افشار، «عطر بهار» نام دارد که به‌عنوان تیتراژ برنامه پربیننده عصر جدید منتشر شد.
بلیت‌های کنسرت آرون افشار از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

فرزاد فرخ با «چشمای رنگی» در برج میلاد
فرزاد فرخ جدیدترین اجرای خود را شنبه‌شب 24 اردیبهشت‌ماه روی صحنه می‌برد و از آن به‌عنوان "کنسرت انرژی مثبت" نام برده است.
این خواننده که به‌تازگی مهمان فصل جدید برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم بود؛ آخرین قطعه‌اش بانام «چشمای رنگی» را اواسط فروردین‌ماه منتشر کرد و احتمالاً طرفدارانش شاهد اجرای جدیدترین اثر او در کنسرت شنبه‌شب باشند.
بلیت‌های کنسرت فرزاد فرخ از 120 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت می‌توانند به سایت «هنرتیکت» مراجعه کنند.

محسن یگانه و طرفداران دو آتیشه
محسن یگانه با حضور مجددش بر روی صحنه پس از چند سال سکوت، نشان داد ازجمله خوانندگان ماندگار موسیقی پاپ ایران است که همچنان طرفداران دو آتیشه خود را دارد و طرفدارانش به‌محض اعلام تاریخ برگزاری کنسرت؛ برای خرید بلیت‌های او سر و دست می‌شکنند.
کنسرت محسن یگانه قرار بود شنبه 24 اردیبهشت‌ماه در هتل اسپیناس پلاس تهران طی دو سانس برگزار شود اما استقبال فروان مخاطبان او باعث شد تا این اجرای برای روز یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید شود.
بلیت‌های کنسرت محسن یگانه از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت تمدیدی این خواننده می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

میزبان بندبازی به میلاد نمایشگاه می‌رود
امید حاجیلی از آن دسته خوانندگانی است که طرفدارانش می‌دانند در کنسرت‌های او خبری از آهنگ‌های غمگین نیست و آن‌ها برای تجربه شبی شاد اقدام به خرید بلیت‌های کنسرت او می‌کنند.
حاجیلی که این روزها میزبان بندبازی از فیلم نت است و روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد از برگزاری کنسرت‌ها و دیدار با مخاطبان اما غافل نمانده و قرار است یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه بپردازد.
کنسرت امید حاجیلی در دو سانس 18:30 و 22:00 برگزار می‌شود و بلیت‌های اجرای او از 170 هزار تومان تا 425 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت این خواننده می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

سولد اوت کنسرت بهنام بانی/ تمدید اجرا
بهنام بانی که به‌تازگی آخرین قطعه پخش‌شده‌اش در فیلم «گشت ارشاد 3» بانام «خستم» را منتشر کرد، جدیدترین کنسرت خود را دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه به روی صحنه می‌برد.
کنسرت تهران بهنام بانی به دلیل استقبال مخاطبان اصلاح سولد اوت و این اجرا برای یک‌شب دیگر در تاریخ 23 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
بلیت‌های کنسرت بهنام بانی از 135 هزار تومان تا 430 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت تمدیدی این خواننده می‌توانند به سایت «ملوتیک» مراجعه کنند.

بازگشت رضا یزدانی به صحنه
رضا یزدانی پس از دو سال دوری از استیج؛ جمعه ششم خردادماه سال جاری به دیدار مخاطبان در پایتخت می‌رود و اولین اجرای پساکرونایی خود را برگزار می‌کند.
کنسرت رضا یزدانی طی دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت تمدیدی این خواننده می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

 

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
تقویم هنری ادامه