ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

مجید رضوی با «طلا» به استیج رفت/ اجرای قطعه جدید

کنسرت مجید رضوی شامگاه یکشنبه 22 اسفندماه سال جاری در تالار رویال هال اسپیناس برگزار شد.

به گزارش ریتم نو، مجید رضوی در حالی یکشنبه‌شب؛ نهمین و دهمین سانس کنسرت خود را به روی صحنه برد که بلیت‌فروشی اجراهایش به دلیل استقبال مخاطبان از چند روز قبل سولد اوت شده بود.
اجرای رضوی به قطعه «آسمون» آغاز شد و او ضمن خوشامدگویی به مخاطبانش، شبی پر از خاطره را برای آن‌ها آرزو کرد و سپس به سراغ اجرای قطعه «پنج صبح» رفت.
قطعه «پدیده» انتخاب بعدی این خواننده، نخستین قطعه‌ای که با صدای او به انتشار رسیده بود.
پس از قطعه «چشم نظر» نوبت به اجرای قطعه‌ای منتشرنشده از مجید رضوی رسید که با استقبال مخاطبان مواجه شد و در ادامه قطعات «از خودت بگو» و «بالاخره» شنیدنی شد.
از نکات قابل‌توجه این کنسرت، اجرای قطعه «بالاخره» بود که تماشاگران با روشن کردن نور موبایل‌هایشان، سالن کنسرت را ستاره باران کردند و برای دقایقی فضایی احساسی در سالن حاکم شد و به دلیل استقبال بالای مخاطبان از اجرای این قطعه؛ رضوی بدون همراهی ارکستر ترجیع‌بند شعر را با همخوانی هوادارانش به اجرا درآورد.
رضوی سپس به سراغ اجرای قطعه «نگین قلبمی» و قطعه تازه‌ منتشرشده خود به نام «طلا» کرد که اجرای این قطعات، فضای سالن را به حالت اکتیو و پرشور خود بازگرداند.

مجید رضوی با «طلا» به استیج رفت/ اجرای قطعه جدید


با نوازندگی ساز هنگ درام، سالن دچار یک سکوت و قطعه «دسته گل» اجرا شد.
قطعه پرطرفدار «اینا» به‌صورت ریمیکس و در حال و هوایی شاد به اجرا درآمد و با چیده شدن صندلی روی استیج، مجید رضوی در کنار نوازندگان نشست و با نواختن گیتار قطعه « بالاخره کارتو کردی» را اجرا کرد.
اجرای مجدد قطعات «نگین قلبمی» و «طلا» حسن ختام کنسرت مجید رضوی بود که این خواننده در حین اجرای قطعه «طلا» برای لحظاتی به پایین استیج آمد.
مسعود فروتن، بابک ریاحی پور، دانوش، سهیل مهرزادگان، محسن رجب پور، معین بلزا و ... ازجمله مهمانان کنسرت یکشنبه‌شب مجید رضوی بودند.
نیکان زند (گیتار نایلون)، امید قدسی (ویولن)، محمد دینار (بیس)، مستر یاس (پرکاشن)، نوید رهنما (درامز)، مرودین عیشویی (کیبورد)، نیما اقدم (گیتار الکتریک)، شهاب آل محمد (گیتار) و کسری تدیون (ساکسیفون)، امیر علی رحمانی (هنگ درام) اعضای ارکستر مجید رضوی را به رهبری حسین احمدیان تشکیل می‌دادند.

گزارش تصویری کنسرت مجید رضوی| 22 اسفندماه رویال هال اسپیناس

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه