ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۷

سیروان، زانیار و شهاب رمضان برای رفاقت خواندند/ همه برای یکی!

«کنسرتی برای بهنام» به خوانندگی سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان، شنبه 22 دی ماه سال جاری در سالن همایش ایرانیان برگزار شد.
سیروان، زانیار و شهاب رمضان برای رفاقت خواندند/ همه برای یکی!به گزارش خبرنگار ریتم نو، وقتی معنای کلمه «رفیق» را جستجو می‌کنید به کلماتی همچون «همراه»، «دوست»، «یار» و ... می‌رسید. کلمه‌ای که این روزها بیشتر به یک شعار تبدیل‌شده است و وابسته به منفعت است تا رفاقت! اما در دنیای امروز که همه درگیر مشکلات و روزمرگی خود هستند، چند رفیق در عرصه موسیقی ثابت کردند که هنوز هم هستند رفقایی که همراه‌اند و رفاقتشان گیر منفعتشان نیست. رفقایی که پایشان بر روی یک استیج باز شد تا برای رفیق قدیمی‌شان سنگ تمام بگذارند.
انتشار خبر وخامت حال بهنام صفوی و بستری شدن وی در بخش مراقبت‌های ویژه، جنجال‌هایی را در موردحمایت مالی از این خواننده در پی داشت که همین امر موجب دلخوری خانواده این هنرمند شد و پدر بهنام صفوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که باوجود هزینه‌های زیاد درمانی این خواننده، خانواده وی هیچ‌گاه هیچ‌گونه درخواست مادی‌ای از كسى نداشته و ندارند و از مردم و فعالان فضای مجازی درخواست کرد که بار سنگينى را كه تحمل می‌کنند را سنگین‌تر نكنند.
همین جنجال‌ها و دلخوری‌های پیش‌آمده برای بهنام صفوی و خانواده‌اش، پای سیروان، زانیار خسروی و شهاب رمضان سه رفیق قدیمی را بر روی یک استیج باز کرد.
این سه خواننده تصمیم گرفتند آبی روی آتش باشند و به‌جای ایجاد جنجال و درخواست کمک مالی از مردم، کنسرتی برای بهنام برگزار کنند تا تمامی عواید این اجرا به خانواده صفوى تعلق گيرد.
پدر بهنام صفوی هم که اعلام کرده بود که هیچ‌گونه پیشنهاد کمک مالی برای درمان فرزندش را نمی‌پذیرد با این اجرا و این‌گونه همیاری‌ها موافقت کرد و همین موافقت باعث شد سه رفیق روی یک استیج برای رفیقشان سنگ تمام بگذارند.
در ابتدا اعلام شد که سیروان، زانیار خسروی و شهاب رمضان قرار است در تاریخ 22 دی ماه سال جاری در سالن همایش‌های ایرانیان طی یک سانس به روی صحنه بروند اما استقبال مردم از بلیت‌فروشی این اجرا به نحوی بود که سایت بلیت‌فروشی این اجرا برای دقایقی دچار اختلال شد و همین امر «کنسرتی برای بهنام» را در تاریخ 23 دی ماه به تمدیدی کشاند.
سیروان خسروی ضمن تائید برگزاری این کنسرت از سوی خانواده صفوی در توضیح اجرا گفت: «هیچ‌کدام از خوانندگان، سالن ايرانيان، اداره اماكن و ساير عوامل در اين اجرا هیچ‌گونه منفعت مالى ندارند و تمامى درآمد اين كنسرت به خانواده صفوى تعلق می‌گیرد»
این کنسرت در حالی برگزار شد که سیروان خسروی تابستان امسال کنسرت خود را برای همدردی با مردم و به دلیل شرایط بد اقتصادی لغو و اعلام کرده بود: «علاوه بر از دست دادن سود ١٢ سانس کنسرت، ١٥٠ میلیون تومان خسارت کنسلىِ اجرا به سالن پرداخت می‌کنم، ولى شرافتم رو به منافع شخصى خودم نمی‌فروشم» و در ادامه زانیار خسروی نیز تور کنسرت‌هایش را کنسل کرد اما حالا هر دو برادر به همراه شهاب رمضان به روی استیج سالن ایرانیان رفتند تا با درآمد حاصل از این کنسرت، هوای رفیقشان را داشته باشند.
«کنسرتی برای بهنام» به خوانندگی سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان، شنبه 22 دی ماه سال جاری در حالی در سالن همایش‌های ایرانیان برگزار شد که قطعاتی از این سه خواننده به همراه قطعاتی از بهنام صفوی به اجرا درآمد.
این کنسرت و روی صحنه رفتن سه رفیق برای یک رفیق، همه ما را به یاد شعار سه تفنگدار می‌اندازد؛ « همه برای یکی، یکی برای همه»
قطعات «نه نرو»، «خاطرات تو»، «ریسک»، «نمیرم عقب»، «قاب عکس خالی»، «تمنا»، «آرامش»، «بی تو امشب»، «هنوز عاشقتم»، «طفره نرو»، «عشق من باش»، «بارون پاییزی»، «بدون تو» و «دوس دارم زندگی رو» در «کنسرتی برای بهنام» به اجرا درآمد که با همخوانی مخاطبان همراه بود. 
محمدرضا رهنما (کیبورد)، حامد طاهری، مجید پروریان (بیس)، بهنام رهنما (گیتار الکتریک و آکوستیک)، امید حجت (گیتار آکوستیک)، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، یاشا حکمی (کیبورد)، علی طاهایی (درامز) و نریمان ناعمی (ساکسیفون) نوازندگان ارکستر «کنسرتی برای بهنام» را تشکیل می‌دادند که با جان‌ودل سه رفیق را همراهی کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی روی استیج حاضر شدند.
عکس: امین باقری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه