ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

خانواده ترانه مه شاد عرب بزرگ‌تر می‌شود

دوره جدید کارگاه ترانه مه شاد عرب، زمستان امسال با پذیرش هنرجو در دو سطح پایه و پیشرفته برگزار می‌شود.
خانواده ترانه مه شاد عرب بزرگ‌تر می‌شودمه شاد عرب در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره جزئیات این کارگاه گفت: «این کارگاه از شهریور ۱۳۹۴ شروع بکار کرده و به دلیل استقبال علاقه‌مندان، تا به امروز تمدید شد. سری جدید این کارگاه، یکم بهمن‌ماه شروع می‌شود و در حال حاضر ثبت‌نام براى سطح پايه و پيشرفته انجام می‌شود.»
وی درباره روند برگزاری این دوره‌ها، این‌چنین توضیح داد: «در سطح پایه مباحثی پیرامون وزن، قافیه و مقدمات ترانه‌سرایی و در سطح پیشرفته مباحث حرفه‌ای‌تر مانند نوشتن ترانه بر اساس ملودی و ریتم، بازاریابی و ورود به مارکت موسیقی و مبانی موسیقی آموزش داده می‌شود. همچنین ترانه هنرجویان نقد و بررسی‌شده و پس از بازنویسی در بانک‌ ترانه قرار داده می‌شود تا از این طریق خوانندگانی که تمایل دارند از آن‌ها استفاده کنند و ترانه‌سراها وارد مارکت شوند.»
مه شاد عرب در ادامه گفت: «به دلیل پوشش دادن استعدادهای همه هنرجویان از سراسر کشور جلسات مجازی برگزار می‌کنیم. در کنار آن، جلسات حضوری با حضور موزیسین‌ها به‌عنوان کارشناس موسیقی و ترانه‌سرایان مطرح به‌عنوان کارشناس ترانه نیز هست. باوجود غیرحضوری بودن کارگاه برای هنرجویان خارج از تهران و ایران، چندین ترانه منتشرشده و خروجی خوب هم داشتیم و هنرجويان کارگاه‌های ما در حال حاضر ترانه‌سرایان حرفه‌ای و فعال بازار موسيقى هستند.»
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای ثبت‌نام در دوره جدید این کارگاه و كسب اطلاعات بيشتر، به آیدی @ZtShariat در تلگرام و @zinat_shariat در اینستاگرام پيام بدهند.


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه