ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

استقبال مردم از گروه دال/شب خاطره‌انگیز در برج آزادی

گروه دال، 28 دی ماده در نهمین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن برج آزادی تهران با منتخبی از تک آلبوم و تک تراک‌های خود به روی صحنه رفت.
استقبال مردم از گروه دال/شب خاطره‌انگیز در برج آزادیبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت که با استقبال مردم روبرو شده و تمامی  بلیت‌های آن چند روز قبل به فروش رفته بود، پس از کنار رفتن پرده با قطعه "طعم شیرین خیال" آغاز شد و بعد آز آن قطعات "شبیه یک رویا"، "گذر اردیبهشت"، فصل آخر (گنجشکک اشی مشی)، "بوم"، "شعری که زندگیست"، "در دست باد"، "آوازم را می رقصیدی"، "لحظه ها را انتظارم" و "هفت شهر" اجرا شدند.
امین هدایتی از انتشار دومین آلبوم گروه تا پایان سال خبر داد این در حالی است که نخستین آلبوم در اردیبهشت 95 به بازار موسیقی عرضه‌شده بود.
از اتفاقات جالب این اجرا هدیه گروه به یکی از تماشاگران بود.ماجرا ازاین‌قرار بود که پیکسلی بروی یکی از صندلی‌ها قرار داشت که مردم در سالن آن را پیدا می‌کردند. در اواسط اجرا یک خانم پیکسل را پیدا کرد که از طرف دال هدیه دریافت کرد و در انتها با اعضای گروه عکسی به یادگار انداخت.
اعضای گروه دال را امین هدایتی (خواننده)، شایان شکرآبی (پیانو، آهنگساز، همخوان)، غزل مهدوی (ترانه‌سرا)، فرشاد رضایی ( گیتاربیس)، میلاد سعدی (پرکاشن و ساز کوبه‌ای) ، یزدان بهمنی ( سازهای کوبه‌ای)، آرش آذر (بالابان و دودوک) و مهرداد عالمی (ویولن‌سل) تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: سید حسام الدین موسوی نژاد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه