ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۶

اجرای گروه نقش به خوانندگی مهدی امامی در جشنواره فجر

کنسرت گروه موسیقی نقش به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی، 27 دی‌ماه سال جاری در هشتمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.
اجرای گروه نقش به خوانندگی مهدی امامی در جشنواره فجربه گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت، چهارشنبه‌شب ساعت 21:30 در تالار رودکی روی صحنه رفت.
این کنسرت در سه بخش به روی صحنه رفت که بخش نخست آن به شرح این هجران و این خون جگر، پیشرو شوشتری (امیر شریفی)، مثنوی خوانی، تصنیف شوشتری (قدیمی)، مثنوی خوانی و تصنیف مربع شوشتری (امیر شریفی) اختصاص داشت و من چه گویم یک رگم هوشیار نیست، مثنوی خوانی، چهارمضراب شوشتری (امیر شریفی) انتخاب بخش دوم و چون تو با مایی نباشد هیچ غم، مثنوی خوانی، مناجات در شوشتری و رنگ شوشتری (امیر شریفی) انتخاب‌های بخش سوم گروه موسیقی نقش برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر بودند.
 بهناز بهنام نيا (عود)، هوشمند عبادي (ني)، محمد عشقي (ستتور)، الميرا مردانه (كمانچه)، مرجان مهربان (قانون) و سهيل اله داديان (تمبک) اعضای گروه موسیقی نقش به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی را تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

عکس: محبوبه حاتمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه