ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۶

سونامی حامد همایون به جشنواره رسید

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشور، 22 دی‌ماه سال جاری در سومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

سونامی حامد همایون به جشنواره رسیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این کنسرت جمعه‌شب در دو سانس ساعت 18:30 و 22:00 در سالن ایرانیان برگزار شد.
حامد همایون که شروع اجراهایش با سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بود و سال گذشته با 4 اجرا بیشترین حضور را در جشنواره داشت، امسال با دو اجرا به دیدار مخاطبانش رفت.
این خواننده که با حضورش در عرصه موسیقی، موج تازه‌ای را در بازار موسیقی به راه انداخت و حدود 300 اجرا را در یک سال به روی صحنه برد، قطعات به چشمات قسم، چنین کنم چنان کنم، عشق ناب، نیمه ی من، خدا همین حوالیه، دوباره عشق، مردم شهر ، شیدایی، چتر خیس، حس عاشقی، نیمه من، یادگاری، مجنون، بارون که زد و حاکم احساس را در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به اجرا درآورد.
آرین ملیکیان (پیانو و کیبورد)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، محمد افشاری (گیتار)، امیرحسین توسلی (تار، سه‌تار و عود)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز) و علیرضا توسلی (دف) اعضای ارکستر حامد همایون را به سرپرستی سامان امامی تشکیل می‌دادند که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند.
محسن رجب پور مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده آثار حامد همایون و مدیر برگزاری بخش جنبی جشنواره موسیقی که در این اجرا حضور داشت پیش از عنوان «سونامی حامد همایون» را بر روی رکورد این خواننده در برگزاری کنسرت در مقایسه با برگزاری کنسرت در ایران گذاشته بود. 
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران برگزار می‌شود.
عکس: عرفان زاده سلطان

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه