ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۶
از اجرای قطعه «گونه» تا خبر انتشار آلبوم

امیرعباس گلاب در میلاد نمایشگاه به روی صحنه رفت

امیرعباس گلاب در سومین کنسرت خود در تهران، روز 28 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هواداران خود دیدار کرد.

امیرعباس گلاب در میلاد نمایشگاه روی صحنه رفتبه گزارش ریتم نو، این برنامه به همت شرکت اکسیر نوین و مدیریت محمدرضا خانزاده با قطعه "فقط برو" آغاز شد و بعدازآن تراک "تو از کجا پیدات شد" در حضور ترانه‌سرای این قطعه اجرا شد. "لعنت" قطعه‌ی بعدی بود که شنیده شد و به گفته امیرعباس گلاب شرایط برای اجرای دونفره با امین قباد در این تراک فراهم نشد. قطعات "دیوونه" ، "بانو جان" و "سادس" همراه با پخش موزیک ویدیو نواخته شدند و بعدازآن تراک های احساسی "ازدواج" و "دلخوشی" شنیدنی شدند.

نوبت به تک آهنگ "گونه رسید" که به‌تازگی منتشرشده است و با استقبال مخاطبان روبرو شده است با همراهی کیان دارات به‌عنوان نوازنده میهمان و همخوانی مردم به زیبایی اجرا شد و در ادامه "عشق تو" و "بریم دریا" با صدای گلاب خوانده شد.

امیرعباس گلاب قبل از قطعه "قله" از آلبوم جدیدش که به زوی منتشر می‌شود صحبت کرد: من برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردم و مادرم شاهد همه‌ی زحمات من بوده و امیدوارم شما هم به هرجایی که دوست دارید برسید و از مردم قول گرفت که او را فراموش نکنند و با او همراه باشند.

با خواندن بخشی از آهنگ "بخشش" گلاب از حمید صفت یادکرد و با نوازندگی ساز قانون توسط مژگان حسینی آهنگ "سادس" به شکلی جدید اجرا شد. به درخواست مردم "صدای بارون" و اجرای دوباره " گونه" کنسرت به پایان رسید.

میهمان‌های این کنسرت پدر و مادر امیرعباس گلاب ، زهرا عاملی ، محسن افشانی ، امین قباد ، امیرمحمد متقیان ، علی بحرینی ، امین نیکو ،رضا تاجبخش ، یونس علیپور ، شهریار شفائی ، گرشا قباد در سانس یک بودند.

اعضای ارکستر را آرمین قیطاسی (ساکسیفون)، عرفان پاشا (ویولن)، علی آقایی (گیتار بیس) ، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک)، امیرعلی رحمانی (دیجیریدو)، سهراب رمضان زاده (درامز)، عرفان قوی قلب (پرکاشن)، پیمان جوینده پور (پیانو)، سعید شمس (کیبورد)، بهرنگ معتمدی (ویولن‌سل)، امیر محمودی ( تنظیم قطعات) به رهبری مهیار رضوان تشکیل می‌دادند.

لازم به ذکر است امیرعباس گلاب 9 دی‌ماه در سالن شهید آوینی بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: روژیا هوشنگ
منبع: ریتم نو
برچسب ها: امیرعباس گلاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه