ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

قطعات نوستالژیک موسیقی ایران به روایت آوای آریانا

گروه موسیقی بانوان آریانا به خوانندگی و سرپرستی مهسا مرعشی و آهنگسازی فرشاد رستمی با اجرای قطعات نوستالژیک موسیقی ایران 7 دی‌ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.
قطعات نوستالژیک موسیقی ایران به روایت آوای آریانابه گزارش ریتم نو، مهسا مرعشی خواننده و نوازنده کمانچه دراین‌باره گفت:به دنبال فعالیتم در گروه‌های مختلف موسیقی ازجمله همکاری با آقای پرواز همای به‌عنوان همخوان ، گروه آریانا را امسال باهدف ترویج موسیقی ایران و ارائه آن‌ها به نسل جوان با حضور نوازندگان برجسته تشکیل دادم که 7 دی‌ماه اولین کنسرتمان را با اختصاص به موسیقی‌های شاخص دهه‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیز،آثار جدیدی را نیز اجرا خواهیم کرد .
مرعشی با اشاره به ترکیب ساز بندی گروه آریانا بیان داشت: ازآنجایی‌که تمرکز من بر آواز کلاسیک است ترکیب‌سازی گروه را ارکسترال در نظر گرفتم که بتوانیم قطعات را با حس و حال خودم اجرا کنم که تقلیدی از خوانندگان دیگر نباشد. 
این نوازنده کمانچه بابیان اینکه نسل کنونی از موسیقی حقیقی دورافتاده‌اند، اظهار داشت:
متأسفانه در این ایام بسیاری از جوانان موسیقی‌های خوب ایرانی را کمتر می‌شنوند بر این اساس باهدف ارتباط و نزدیکی نسل خودمان با موسیقی‌های خوب، قطعاتی را برای کنسرت اولمان در نظر گرفتیم که نسل خودمان با موسیقی‌های گذشته که از کیفیت بالایی برخوردار باشند ارتباط دوباره برقرار کنند.درواقع با بازسازی قطعات جدید جوانان را با این موسیقی‌ها نزدیک‌تر خواهیم کرد.
گروه موسیقی آریانا متشکل مهسا مرعشی:خواننده و نوازنده کمانچه،نیلوفر محبی:ویلن و کنسرت مایستر،یلدا صمدی:پیانو، هدی سعیدی:ویلن، طناز اسدالهی:ویولا،  هانیه کازرونی:ویلنسل، پانیذ شفايي:کلارینت،غزاله میرزازاده:فلوت، آوا راستی:بیس و سحر شاطری:درامز، 7 دی‌ماه ساعت 13 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه