ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

بابک جهانبخش در تهران آلوده از برف و بارون خواند/ انتشار قطعه جدید در شب یلدا

بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشور روزهای 26 و27 آذر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.

بابک جهانبخش در تهران آلوده از برف و بارون خواند/ انتشار قطعه جدید در شب یلدابه گزارش خبرنگار ریتم نو، ابتدا نماهنگی از شرکت اکسیر نوین پخش شد و با شمارش معکوس هیجان به اوج خود رسید و با ورود اعضای گروه به استیج "طهران" نواخته شد.

در شروع قطعه دوم نقصی به وجود آمد و پس از برطرف شدن آن "دیوونه جان" با همراهی مردم خوانده شد.بعد ازآن ریمیکس "ای دل" و "دوست دارم" که به گفته بابک جهانبخش عاشقانه‌ترین کاری است که تابه‌حال خوانده است اجرا شدند.

"به خودت باختمت" قطعه‌ی بعدی بود که به اجرا درآمد و در ادامه تراک حسی "شاید" و "تو رو دوست دارم" شنیدنی شدند. بعد از اجرای این قطعه بابک جهانبخش از جمله دوست دارم صحبت کرد: زیباترین جمله‌ای است که وجود دارد و امیدوارم زندگی هاتون پر از گقتن دوست دارم باشد.

بابک جهانبخش در تهران آلوده از برف و بارون خواند/ انتشار قطعه جدید در شب یلدا

در روزهای آخر پاییز و نزدیک شب یلدا تراک "کافه پاییز" با تنظیمی جدید به زیبایی نواخته شد و بعدازآن ریمیکس قطعه‌های "اکسیژن" و "دریا"اجرا شدند.

نوبت به تراک خاطره ساز "من و بارون" رسید که با همراهی نور موبایل‌ها و همخوانی مردم به زیبایی آن افزوده شد.

این خواننده پس از اجرای این قطعه گفت که آلبوم من و بارون در داخل خانه و با یک میکروفن ساده ضبط کردم و این حس قشنگ در هیچ آهنگ دیگری که خوانده‌ام تجربه نکردم و این کارهای خوب هیچ فرمول خاصی برای تولیدشان وجود ندارد و فقط احساس باعث این اتفاق خوب می‌شود.

با یاد کردن بابک جهانبخش از رضا صادقی تراک "تو که حساسی" خوانده شد و سپس "یه ساعت فکر راحت" و "افسانه" از آلبوم زندگی من اجرا شدند که سولوی اول افسانه به زیبایی توسط حامد دهقانی نواخته شد." من نگاه کن" قطعه‌ی بعدی بود که اجرا شد و بعدازآن تراک "حوای من" که به‌تازگی منتشرشده است توسط این خواننده اجرا شد.

بابک جهانبخش در تهران آلوده از برف و بارون خواند/ انتشار قطعه جدید در شب یلدا

به درخواست مردم "برف" نواخته شد و با اجرای "بی تو میمیرم" و دوباره "دیوونه جان" کنسرت پاییزی بابک جهانبخش به پایان رسید.

بابک جهانبخش در فواصل برنامه از آهنگ‌های جدید منتشرشده انتقاد کرد و گفت " در گذشته آهنگ‌ها از ترانه و حس بهتری برخوردار بودند و کارهای امروزی تجاری شدند و امیدوار است که کارها به حس خوب گذشته برگردند و قطعات خود را نبست به کارهای خوب گذشته و دانش امروزی انجام می‌دهد تا بتواند ذره‌ای از محبت هواداران خود را که در این سال‌ها با او همراه بودند جبران کند.

از نکات جالب‌توجه تغییرات در ارکستر جدایی رضا تاجبخش رهبر گروه و اضافه شدن حامد دهقانی ، ساسان هاشمی و بردیا یادگاری (قبلاً در گروه حضورداشته است) بود که بابک جهانبخش به آن اشاره کرد : این اتفاقات در گروه‌های حرفه‌ای رخ می‌دهد و دوستی‌ها و رفاقت‌ها می‌ماند و در ادامه کنسرت ها رضا تاجبخش در کنار گروه خواهد بود.

بابک جهانبخش از انتشار قطعه جدیدش به نام "پریزاد" همراه با موزیک ویدیو در شب یلدا خبر داد.

شهره سلطانی و علی عبدالمالکی از میهمان‌های روز دوم سانس اول کنسرت بودند.

بابک جهانبخش در تهران آلوده از برف و بارون خواند/ انتشار قطعه جدید در شب یلدا

اعضای گروه را بهنام حکیم (بوزوکی) ، بابک ریاحی پور (گیتار بیس) ، بردیا یادگاری (پرکاشن) ، نیما حمیدی (درامز) ، عرفان پاشا (ویولن) ، حامد دهقانی (گیتار اسپانیش) ، ساسان هاشمی (کیبورد و سینتی سایزر) و ارکستر زهی به رهبری مسعود همایونی و نوازندگی گیتار الکتریک تشکیل می‌دادند.

اعضای گروه زهی به سرپرستی علیرضا فواکهی : عرفان شریف زاده ، امیر مینوسپهر ، آرمین قضاتی ، علیرضا چهره قانی ، دانیال جورابچی ، رضا فدوی نیا ، آنار اطاعتی ، ارسلان علیزاده ، مونیکا ، نفیسه محمودی و ویدا ملاحسنی در ادامه تور کنسرت ها بابک جهانبخش اول دی ماه در شهر اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکراست این کنسرت به همت شرکت اکسیر نوین و مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه