ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

حمید صفت به اتهام قتل همسر مادرش بازداشت شد/ اعتراف این خواننده به قتل

حمید صفت خواننده مشهور موسیقی رپ کشورمان امروز به اتهام قتل همسر مادرش (ناپدری) در خیابان شیخ بهایی تهران دستگیر شد.
حمید صفت به اتهام قتل همسر مادرش بازداشت شد/ اعتراف این خواننده به قتلبه گزارش ریتم نو ساعت 15 امروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری 145 ونک اعلام شد.
با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.
متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا (حمید صفت) 24 ساله مورد ضرب‌وجرح قرارگرفته است.هم‌زمان با ارجاع پرونده به اداره دهم، مظنون پرونده در ساعت 15 به کلانتری 145 ونک مراجعه و خودش را به مأموران معرفی کرد.با انجام هماهنگی قضایی متهم به اداره دهم منتقل شد؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب‌وجرح وی شده است.
حمید صفت در اظهاراتش ادعا کرد روز 24 مرداد زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم، متوجه شدم که مادرم با همسرش (متوفی) درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب‌وجرح متوفی و علت مرگش ندارم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: «پسر همسر متوفی (حمید صفت) در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد.»
اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعتی پیش اعلام کرد: «خواننده رپ معروف در ساعت 20:15 دقیقه روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش باانگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.
حمید صفت در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور آمریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده، به‌سرعت خودم را به خانه رساندم؛ زمانی که به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم، با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب‌وجرح قراردادم.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه