ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
به‌زودی و با رهبری «آرمین قیطاسی»؛

کنسرت بزرگ «احسان خواجه امیری» با ارکستر 30 نفره برگزار می‌شود

تازه‌ترین کنسرت احسان خواجه امیری خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان با ارکستری 30 نفره به رهبری آرمین قیطاسی به‌زودی برگزار می‌شود.

کنسرت بزرگ «احسان خواجه امیری» با ارکستر 30 نفره برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار ریتم نو چند هفته پیش هومن نامداری که چند سالی رهبر ارکستر احسان خواجه امیری بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از پایان همکاری خود با این خواننده باسابقه را داد که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت.بسیاری اعتقاددارند که مسائل مالی باعث قطع این همکاری شده و بعضی‌ها هم می‌گویند که اختلافات شخصی احسان خواجه امیری با وی دلیلی برای جدایی هومن نامداری بوده است.

جدایی رهبر ارکستر یا تعویض گروه نوازندگان چیز جدیدی نیست و بارها شاهد این اتفاق در عرصه موسیقی پاپ ایران بوده‌ایم.طبیعی است که حجم بالای کنسرت‌ها و همچنین اعمال‌نظر خواننده به موزیسین و موزیسین به خواننده، در مواقعی می‌تواند اصطکاک رابطه کاری‌شان را تا حدی بالا ببرد که چاره‌ای جز قطع همکاری باقی نماند.

چندهفته‌ای است که خبر جدایی هومن نامداری از گروه احسان خواجه امیری به یکی از اخبار محافل موسیقایی بدل شده است.خواجه امیری که چند سالی می‌شود رهبری ارکسترش را به تنظیم‌کننده‌اش (هومن نامداری) سپرده بود، حالا از او جداشده است.البته هومن نامداری در گفتگویی اعلام کرده بود که این جدایی به پیشنهاد خودش بوده است و اعلام کرد که تنها به دلیل مشغله‌های شخصی قادر به همکاری با احسان خواجه امیری نیست.

نامداری که هم‌اکنون مشغول تولید نخستین آلبوم مستقل خود است، به‌تازگی همکاری خود را با گروه دارکوب آغاز کرده است.

احسان خواجه امیری هفته گذشته بالاخره به این خبر واکنش نشان داد و با انتشار پستی اعلام کرد که ازاین‌پس آرمین قیطاسی به‌عنوان تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر با وی همکاری خواهد کرد.این خواننده خبر از برگزاری کنسرت بزرگ تهران داد و اعلام کرد که در این کنسرت یک سورپرایز بزرگ برای هوادارانش خواهد داشت.

آرمین قیطاسی نیز هفته گذشته با انتشار پستی اعلام کرد که هواداران احسان خواجه امیری به‌زودی کنسرت متفاوتی را خواهند دید و به هواداران این خواننده اطمینان داد که بالاترین سطح از کنسرت‌های پاپ این دهه را چه به لحاظ ارکستراسیون و چه در نوازندگی، با ارکستر 30 نفره به نمایش خواهند گذاشت.

حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این کنسرت چه خواهد شد و آیا آرمین قیطاسی می‌تواند جواب اعتماد احسان خواجه امیری را بدهد یا خیر.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه