ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مجید فلاح‌پور خبر داد:

«سَنا» کنسرت می‌دهد

گروه موسیقی سنتی «سَنا» به سرپرستی رضا پرویز زاده در تاریخ شانزدهم تیر 96 برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می‌رود.

«سَنا» کنسرت می‌دهد

به گزارش ریتم نو تهیه‌کننده این کنسرت با اعلام این خبر گفت: این کنسرت شامل بازسازیِ قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته‌هایی از رضا پرویز زاده خواهد بود. تهیه‌کننده این کنسرت مجید فلاح‌پور و مدیر اجرای آن نیز آیدا امیری مقدم است.

مجید فلاح‌پور ادامه داد: گروه سَنا در این کنسرت در دو بخش روی صحنه می‌رود که بخش اول دو نوازی کمانچه و قانون خواهد بود. اما بخش اصلی این کنسرت در عراق و شکسته خواهد بود.

وی با اشاره به کنسرت اخیر رضا پرویز زاده در همراهی با گروه موسیقی «بحر نور» گفت: گروه «سَنا» که در سال 89 تشکیل‌شده تاکنون با آواز مهدی امامی اجراهایی در تهران و شهرستان و جشنواره‌های خارجی داشته است.

فلاح‌پور در خصوص اعضای این گروه گفت: اعضای گروه «سَنا» را رضا پرویز زاده(سرپرست و آهنگساز و نوازنده کمانچه)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب‌الدین آذین مهر(سه‌تار)، دل آرام زمانی( کمانچه آلتو)، سپیده شایان راد(تنبک) و سروش بخشش(خواننده) تشکیل می‌دهند.

رضا پرویز زاده چندین سال با استاد محمدرضا لطفی درگروِ بازسازی شیدا همکاری داشته است و سه آلبوم صوتی و یک تصویری در زمینه بازسازی آثاری که بر روی صفحات موسیقی از قدیم بازمانده بود منتشر کرده است.وی همچنین آلبومی از تک‌نوازی‌های خود را منتشر کرده است و تمامی کارهای حسین‌خان اسماعیل‌زاده را نیز به اجرا درآورده است.

گروه موسیقی «سَنا» در 16 تیر96 ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری به روی سن رفته و اجرای برنامه می‌کند. روابط عمومی این کنسرت را مجید فلاح‌پور به عهده دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت با شماره تلفن 09381573809 تماس بگیرند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه