ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
«منشور» بار دیگر اجرا می شود؛

دیدار کاوه یغمایی با مخاطبانش در تهران

کاوه یغمایی که سال گذشته در میلاد نمایشگاه روی صحنه رفته بود، قرار است بار دیگر با مخاطبانش در تهران دیدار کند.
دیدار کاوه یغمایی با مخاطبانش در تهران
به گزارش ریتم نو کاوه یغمایی که پس از گذشت یک دهه، آلبوم «منشور» را منتشر کرد و سپس طی دو شب 9 و 10 شهریورماه 1395 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران رویی صحنه رفت، قرار است بار دیگر کنسرتی را در تهران برگزار کند.
یغمایی که این روزها مشغول کار بر روی چهارمین آلبوم رسمی خود و تمرینات کنسرت است، در کنسرت پیش رویش قطعاتی از سه آلبم اخیر را به همراه چند قطعه جدید به اجرا درخواهد آورد.
نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و نیما حمیدی (درامز) در کنسرت جدید کاوه یغمایی حضور دارند و این خواننده را همراهی می‌کنند و به‌احتمال‌زیاد شاهرخ ایزد خواه نوازنده گیتار الکتریک نیز در کنار گروه روی صحنه خواهد رفت.
شاهرخ ایزد خواه و کاوه یغمایی که از دوستان قدیمی یکدیگر هستند و در دانشگاه موسیقی هم‌دوره بوده‌اند، پیش‌ازاین نیز همکاری‌هایی باهم داشته‌اند و به‌تازگی قطعه «سفر» با صدای کاوه یغمایی و با آهنگسازی و تنظیم شاهرخ ایزد خواه منتشرشده و قرار است این همکاری ادامه‌دار باشد.
همچنین شهرام شعرباف همانند کنسرت سال گذشته، صدابرداری این اجرا را به عهده دارد تا به‌این‌ترتیب در کنار بابک ریاحی پور و شاهرخ ایزد خواه که سه عضو اصلی گروه «اوهام» بودند، پس از سال‌ها بار دیگر در کنار هم قرار گیرند.
به‌زودی اطلاعات مربوط به بلیت‌فروشی کنسرت کاوه یغمایی اعلام خواهد شد.
در ادامه می‌توانید عکس‌های دیده نشده ریتم نو از کنسرت سال گذشته کاوه یغمایی را  بیننده باشید.
عکس: امین رجبی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه