ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
به همت انجمن موسیقی ایران و همراهی دانشگاه هیلدسهایم آلمان

کارگاه شیوه‌های نوين پژوهشي موسيقي نواحي در روند شهري شدن برگزار می‌شود

انجمن موسيقي ايران با همكاري مركز موسيقي ملل دانشگاه هيلدسهايم آلمان کارگاه تخصصی شیوه‌های نوين پژوهشي موسيقي نواحي در روند شهری شدن را برگزار می‌کند.

کارگاه شیوه‌های نوين پژوهشي موسيقي نواحي در روند شهري شدن برگزار می‌شود

به گزارش ریتم نو بنا بر اعلام روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این کارگاه دوروزه در تیرماه سال جاری باهدف مطالعه موسيقي نواحي در روند شهري شدن و روش‌های جديد كار ميداني و تلاش برای پویایی و برخورداری موسیقی هویتی از دیدگاه­های نواندیش و تحول­گرا و آشنایی با شیوه‌های نوین پژوهشی در حوزه موسیقی نواحی برگزار می‌شود.

این کارگاه تخصصی 12 و 13 تیرماه سال جاری به مدت 12 ساعت در دو روز با حضور دكتر ليزا گوپ و دكتر لوتز دولردا از اساتيد موسیقی دانشگاه‌های آلمان و با ارائه گواهینامه شرکت در کارگاه پژوهشی به همت انجمن موسیقی ایران و همراهی مرکز موسیقی ملل دانشگاه هیلد سهایم آلمان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای پیش ثبت‌نام اولیه و اطلاع از شرایط مربوطه می‌توانند تا تاریخ 15 خردادماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این انجمن به نشانی اینترنتی www.nay.ir و دریافت فرم پیش ثبت‌نام و ارسال آن آمادگی خود را اعلام نمایند.

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت‌نام کارگاه شیوه‌های نوين پژوهشي در حوزه موسيقي نواحي،اولویت باکسانی است که زودتر درخواست خود را به این انجمن ارسال کرده باشند.

همچنین دانشجویان رشته اتنوموزيكولوژي(موسیقی‌شناسی قومی) با ارائه کارت دانشجویی از 50 درصد تخفیف ویژه حمایتی این انجمن برخوردار هستند.


تقویم هنری ادامه