ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

اجرای محمد معتمدی به‌وقت عصر!

محمد معتمدی در کنسرت یکشنبه خود اعلام کرد که به درخواست طرفدارانش برای نخستین بار است در ساعت 18 به اجرای برنامه می‌پردازد.
اجرای محمد معتمدی به‌وقت عصر!کنسرت محمد معتمدی خواننده مطرح موسیقی سنتی ایران روز یکشنبه 10 اردیبهشت 96 در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت محمد معتمدی در دو بخش برگزار شد و معتمدی که پیش‌تر در مصاحبه‌های خود گفته بود باید با اجرای موسیقی‌های متفاوت و موردعلاقه نسل جوان در کنسرت‌های سنتی، آن‌ها را به سمت موسیقی اصیل ایرانی سوق دهیم، بخش نخست این کنسرت را با اجرای موسیقی قطعه «کویر » به آهنگسازی و ترانه‌سرایی خودش  آغاز کرد. سپس قطعات «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری، «بیا» به آهنگسازی حبیب‌الله بدیعی، «سازوآواز خیام خوانی» به همراه عود و تصنیف «چون مرده شوم» به اجرا درآمد. 
معتمدی، بخش دوم کنسرت را با قطعه «پرواز»  از ساخته‌های خود و با شعری از  «بهمن محمد زاده» آغاز کرد و در ادامه قطعات «سوگند» تیتراژ فیلم سیانور، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «سازوآواز و ضربی خانی»به همراه عود و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیرمهدی مقدم برای مخاطبان اجرا و قطعه «ای ایران» به آهنگسازی روح‌الله خالقی و ترانه‌سرایی گل‌گلاب با همراهی تماشاگران خوانده شد.
در این کنسرت، امیرمهدی مقدم نوازنده عود، داوود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکانش، مسیح مردیها نوازنده ویولن‌سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت موسیقی نواختند.
معتمدی با تشکر از حضور چهره‌های برجسته، از «بهزاد عبدی» آهنگسازان بنام و «سجاد شهباز زاده» بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز، تقدیر کرد.
در پایان فرزام شکاری مدیر برنامه محمد معتمدی از کمک‌ها و پوشش دهی اصحاب رسانه و کارکنان تالار وحدت تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، به دلیل استقبال مخاطبان از این اجرا، کنسرت محمد معتمدی برای 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه www.84200.ir مراجعه نمایند.

در ادامه بیننده عکس‌های این کنسرت از نگاه دوربین «عرفان زاده سلطان» باشید.


نویسنده: صبا شکوهمند
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه