ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶

نشست نقد و بررسی مجموعه ترانه «حیف» اثر نرگس جعفری برگزار می‌شود

ریتم نو – نشست نقد و بررسی ترانه نخستین مجموعه نرگس جعفری باعنوان «حیف» ، در تاریخ 20 فروردین ماه در یزد برگزار می‌شود.


نخستین مجموعه ترانه نرگس جعفری باعنوان «حیف» که در روزهای آغازین بهمن ماه 95 رونمایی شد ، در تاریخ 20 فروردین ماه و با حضور اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان به شعر در شهر یزد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.


در این نشست که موسسه فرهنگی هنری «چهار باغ هنر یزد» باهمکاری موسسه فرهنگی هنری «یادداشت نو» برگزار می‌کند ، نرگس جعفری پاسخگوی پرسش‌های منتقدان و حاضران نیز خواهد بود .ضمن اینکه قرار است در بخشی از این مراسم این ترانه‌سرای جوان به خوانش ترانه‌های خود بپردازد.


مجموعه ترانه «حیف» ، نخستین مجموعه ترانه مستقل نرگس جعفری است که دربرگیرنده 105 ترانه در 160 صفحه که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است و اغلب این ترانه‌ها ، ترانه‌های عاشقانه است و حدود 6 ترانه اجتماعی هم در این کتاب گنجانده شده است و اشعار این کتاب نیز اغلب کارهای اجرا نشده این ترانه سرای جوان کشور است.


گفتنی است ؛ نشست نقد و بررسی ترانه نخستین مجموعه نرگس جعفری باعنوان «حیف» ، روز یکشنبه 20 فروردین ماه از ساعت 18 الی 19:30 در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) به نشانی یزد ، بلوار دانشجو ، سه راه تعاون برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه