ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

اجرای گروه پیکلاویه به یاد «هشت برج دوازده»

ریتم نو – گروه پیکلاویه 9 بهمن ماه سال جاری در سانس دوم شب شنبه‌ها در سالن مستقل تئاتر تهران روی صحنه رفت.


Piclavier-Ritmeno (31)




این کنسرت در حالی برگزار شد که آندره خاچیکیان به‌عنوان نوازنده مهمان این گروه را در اجرای دو قطعه همراهی می‌کرد.


پیکلاویه جزو گروه‌هایی است که در اجراهایش تنها قطعات ساخته خود گروه را روی صحنه می‌برد و در تجربه شب شنبه‌هایش نیز همانند همیشه به اجرای آثار گروه به زبان انگلیسی و فرانسه پرداخت.


مهران مختار پور در ابتدای برنامه به‌رسم احترام یاد شهدای آتش‌نشان را زنده کرد و در ادامه قطعات Colors to the night، Rose، Embellish، Imperfect، The fairest، As I drown، Hey و Angels will rise در پرفورمنس «هشت برج دوازده» اجرا شد.


قطعات Imperfect و Hey با هنرنمایی آندره خاچیکیان نوازنده مهمان گیتار الکتریک اجرا شد که موردتوجه حاضران در سالن قرار گرفت.


کریمی که پیش‌ازاین درباره انتخاب نام پرفورمنس هشت برج دوازده برای حضورشان در شب شنبه‌ها به خبرنگار ریتم نو گفته بود در روز اجرا دلیل انتخابشان را به مخاطبان خواهد گفت، به وعده خود عمل کرد و علت نام‌گذاری برنامه خود را این‌گونه عنوان کرد که قرار بود نخستین کنسرت گروه پیکلاویه در تاریخ 8 اسفندماه سال 93 در برج آزادی برگزار شود که توسط اداره امکان اجرا لغو شد و مشکلات زیادی را بر سر راه گروه قرارداد و به دلیل نزدیکی تاریخ اجرای شب شنبه‌ها به همان تاریخ، تصمیم به انتخاب این نام گرفتند.


شایان کریمی (کیبورد)، مهران مختار پور (خواننده، گیتار الکتریک)، مصطفی بهرمان (درامز)، رضا غلامی (بیس)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک) اعضای اصلی گروه پیکلاویه را تشکیل می‌دادند که آندره خاچیکیان به‌عنوان نوازنده مهمان گیتار الکتریک آن‌ها را همراهی کرد.


همایون مجدزاده، عبدی اوحدی، دومیم صداقت، تایماز ارتگلی و اعضای گروه بارامانت ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه