ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

اولین مدرسه حرفه ای و استاندارد ساز گیتار باس در ایران افتتاح شد.

ریتم نو : مسئول روابط عمومی موسسه سرنا با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت : مدرسه گیتار باس و درامز آریان به مدیریت علیرضا طباطبایی و با حمایت شرکت سرنا در جهت انتقال دانش روز ساز گیتار باس به هنرجویان در هر سطحی فعالیت خود را آغاز کرده است.
اولین مدرسه حرفه ای و استاندارد ساز گیتار باس در ایران افتتاح شد اولین مدرسه حرفه ای و استاندارد ساز گیتار باس در ایران افتتاح شد

 

علیرضا ایرانی نژاد افزود : در این مدرسه جدیدترین متد آموزشی روز اروپا و آمریکا تدریس می شود. این متد توسط مدرن ترین مدرسه درامز اروپا در اشتوتگارت آلمان به نام DRUM DEPARTMENT تهیه شده که توسط اساتید این مدرسه تدریس می شود.
وی ادامه داد: در این مدرسه که با دعوت از مدرسین و نوازندگان به نام ایران دعوت به عمل آمده هنرجویان از امکانات نظیر کلاس گیتار باس مجهز یک دستگاه درامز حرفه ای جهت همنوازی هنرجویان این سازها با دستگاه پخش، سه عدد اتاقک فول آکوستیک تمرین هر یک مجهز به ست درامز حرفه ای جهت تمرین هنرجویان، آرشیو کامل کتاب، دی وی دی و فایل های پی دی اف و صوتی مرتبط با آموزش گیتار باس و   وجود به روزترین وسایل کمک آموزشی از قبیل مترونوم حرفه ای، مونیتور، آمپلی فایر بیس و تلویزیون و دستگاه پخش صدا بهره مند شوند.
وی در ادامه افزود: هنرجویان پس از ثبت نام در این موسسه و گذراندن امتحان تعیین سطح و چکاپ نوازنده از کلاس های آموزشی همنوازی با درامز کلاس های آموزشی تک نفره استودیونوازی باس و درامز و کلاس های آموزشی تک نفره اجرای زنده باس و درامز بهره مند می شوند.
ایرانی نژاد در پایان افزود: نوازندگان صاحب نامی چون دارا دارایی، حامد حمیدزاده، آرش سعیدی و عمید بنکدار مدرسین اولین مدرسه حرفه ای و استاندارد باس در ایران می باشند.

تقویم هنری ادامه