ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

چهارمین دورهمی هنرمندان در کافه هال برگزار شد

ریتم نو - چهارمین دورهمی هنرمندان در ماه مبارک رمضان به همت شهره سلطانی و با اجرای افشین مقدم ، شب گذشته در کافه هال برگزار شد.


در این شب شعر که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به شعر و ترانه همراه بود ، چهره‌هایی از موسیقی ، سینما و تئاتر حضور داشتند.


در این برنامه افشین مقدم ، مهشاد و مهدیه عرب، مهتاب رخصتی و پرسا مقدس از ترانه‌سرایان به نام کشور به ترانه‌خوانی پرداختند و سپس چند ترانه‌سرای جوان ترانه‌های خود را خواندند.


در ادامه برنامه محسن ناجی دو قطعه را با پیانو آرش بادپا اجرا کرد.همچنین محمدرضا مقدم یک قطعه و مهدی یغمایی نیز دو قطعه را با پیانو اجرا کردند که مورد تشویق مهمانان برنامه قرار گرفتند.


در اواخر برنامه نیلوفر امینی فر از مجریان توانای کشورمان نیز یک ترانه خواند که به‌شدت مورد تشویق مهمانان برنامه قرار گرفت و  به پنج نفر از ترانه‌سرایان جوان جوایزی اهدا شد.


cofe hal


مهدی یغمایی ، علی برکت ، کیارش حسن زاده ، علی شوکت ، میلاد موحدی ، علی جعفری پویان ، افشین کریمی ، سارا خوئینی‌ها و مریم امیر جلالی ازجمله مهمانان این برنامه بودند.


گفتنی است ؛ با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شعر و ترانه ، این برنامه در هفته‌های آینده نیز با حضور جمعی از چهره‌های موسیقی ، سینما و تئاتر برگزار خواهد شد.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه