ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

سعید شهروز از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد

ریتم نو : « سعید شهروز » جزو خوانندگان نسل اولی موسیقی پاپ کشورمان است که بعد از یک توقف یک سال و نیمه در فعالیت‌هایش، قرار است در مردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود تا تهران بازهم شاهد خاطره بازی یکی از خوانندگان نسل اولی باشد.
سعید شهروز از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد سعید شهروز از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد

 

+سورپرایزهای کنسرت مرداد

+انتشار آلبوم جدید در شهریور

+حضور « محمد کاظمی »، « پیام هوشمند »، « حامد برادران » و « سعید سام » در آلبوم جدید شهروز

شهروز در این مدت، فعالیت بر روی آلبوم جدید خود را شروع کرده است و به خاطر دوری‌اش از مارکت امروز مدیریت آلبوم را به « محمد کاظمی » ترانه سرا سپرده است تا بتواند با آلبومی متفاوت و به روز وارد بازار موسیقی شود. همچنین وی برای اولین اجرایش در سال جدید برنامه‌های ویژه‌ای دارد. با شهروز از برنامه هایش برای کنسرت تا آلبوم جدیداش صحبت کردیم.

 

در مورد كنسرت‌تان بگوييد و چه قطعاتی را اجرا خواهيد كرد؟

كنسرت اول مرداد و بعد از عيد فطر درسالن ميلاد برگزار مي‌شود. اين كنسرت با قطعات جديد باعث سورپرايز هواداران مي‌شود و براي اولين بار اين كنسرت توسط شركت « نواي غزلك » كه تازه تأسيس شده و نام يكي از آلبوم‌هاي خودم را بر روي اين شركت گذاشتم برگزار خواهد شد. اميدوارم بتوانم ميزبان خوبي براي هواداران باشم. قطعاتي از آلبوم‌هاي قديم مثل آلبوم « بي خوابي » و ترك‌هايي كه مردم هنوز نشنيده‌اند اجرا مي‌شود.

 

قطعات با همان تنظیم گذشته اجرا می‌شود؟

يك مقدار خيلي كم تنظيم قطعات متفاوت است چراکه رهبر اركستر ما عوض شده و طبق سليقه‌ خودش تنظيم‌ها را مقداری تغيير داده است و براي اولين بار 2 الي 3 ساز جديد به روي صحنه مي‌آوريم كه اين هم جزء سورپرايزهاي كنسرت محسوب مي‌شود.

 

چه برنامه‌اي براي اجراي‌تان داريد؟

سعي مي‌كنيم طبق معمول كنسرت‌هاي ديگر انجام شود فقط با كمي تغيير كه هوادارانم بيشتر خوشحال شوند و كنسرت را با ترك‌هاي جديد شروع مي‌كنم.

 

استقبال تا کنون از كنسرت چگونه بوده؟

به خاطر ماه مبارك رمضان استقبال آنچناني نشده و ما فقط اطلاع رساني خوبي داشتيم و اكثراً مردم ما دقيقه 90 هستند. اميدوارم چند روز آخر و بعد از شبهاي احياء استقبال اصلي شروع شود اما در همان روزهاي اول هواداراني بودند كه ما را حمايت كردند.

 

علت يك سال و نيم توقف در فعاليت‌تان چه بود و چقدر به شما ضربه وارد کرد؟

به خاطر مشكلاتي كه با وزارت ارشاد پيش آمد و فوت رهبر اركسترم به علت سرطان باعث شد روحيه‌اي برای کارکردن، نباشد و اکنون هم به خاطر هواداران مشغول شديم كه در اين شرايط سخت كار كنيم. هم از لحاظ مالي ضربه خوردم و هم از نظر روحي و به هر جهت توقف خوب نيست اما با يك بار و دو بار اتفاقي نمي‌افتد.

 

درباره آلبومتان بگویید و با چه کسانی همکاری دارید؟

بعد از عید نوروز ما استارت آلبوم جدید را زدیم که مديريت آن برعهده آقاي « محمد كاظمي » است و تنظيم قطعات را براي اولين بار با چند تا از دوستان خوش ذوقم همكاري مي‌كنيم كه تا کنون چند تا ترك به صورت اينترنتي در فضاهای مجازی منتشر کردیم.

با آقايان « پيام هوشمند »،‌ « حامد برادران »، « سعيد سام »و « انوشيروان تقوي » در زمینه تنظیم همکاری دارم  و ترانه‌ها عمدتاً از سروده‌های آقاي « محمد كاظمي » بوده که همانطور که گفتم  مديريت آلبوم نیز با خود ايشان است و همه چيز را به عهده خودشان گذاشتم.

 

چه تفکری پشت آلبوم‌تان است؟

من تفكر و همه كارها را روي دوش دوستان و بچه‌ها گذاشته‌ام و بيشتر تفكرم از آنها گرفته مي‌شود؛ چراکه آن‌ها از من مدرن‌تر هستند.

 

نام آلبوم را انتخاب کردید؟

اسم آلبوم را انتخاب نكرده‌ام تا قطعات جمع‌آوري شود و بعد تصميم گیری کنیم.

 

تاریخ انتشار آلبوم مشخص شده است؟

اگر دوستان همت بكنند براي شهريور ماه آماده است.

 

حرف آخر!

و در آخر آرزوي سلامتي مي‌كنم براي همه و اميدوارم كار و خدمت به مردم را درست انجام بدهند . اميدوارم اول مرداد همه دوستان تشريف بياورند و ما را حمايت كنند و ما هم يك خاطره بازي برايشان به اجرا بگذاريم.

 

انتهای پیام/

منبع: ریتم نو

نویسنده: حمیدرضا کولیوند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
علی مفیدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
باید به موسیقی پاپ ایران برگشت یک پیشکسوت رو تبریک گفت و باید از سعید شهروز تشکر کرد که به خاطر هواداراش با تمام مشغله ای که داشت دست به کار البوم جدید و کنسرت شد ...
من این دستا رو می بوسم سعید جان
تقویم هنری ادامه