ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

رویای «نریمان» به واقعیت پیوست!

ریتم نو : نخستین کنسرت نریمان خواننده خوش‌صدای موسیقی پاپ کشور که اواسط دهه هشتاد محبوبیت ویژه‌ای بین جوانان دوستدار موسیقی داشت ، پس از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای ، شامگاه یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت تا دیداری دوباره با هوادارانش داشته باشد.

+عکس های «دنیا گردینی» از این اجرا





نریمان در این کنسرت که با استقبال خوب و بی‌نظیر هواداران همراه بود ، گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های مجاز گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و موزیک ویدئویی از این خواننده برای حضار داخل سالن پخش شد.این خواننده دکور جالبی را برای این کنسرت در نظر گرفته بود و دو ستون خمیده در دو طرف استیج قرارگرفته بود و مابین این دو ستون ، نام نریمان به چشم می‌خورد و در وسط استیج یک سکو قرارگرفته بود.


سپس اعضای ارکستر شروع به اجرای قطعه آدمکا کردند و نریمان هم در بین تشویق‌های بی‌امان هواداران با کت قرمز و پیراهن و شلوار مشکی به روی استیج آمد و این قطعه را با همراهی هواداران اجرا کرد.


نریمان در ادامه قطعات بی میلی ، باور ، به حد کافی ، تک و تنها ، نازنین ناز نکن ، قلب ، وانمود ، نازنین ، تفاهم ، دریای چشمات ، همدم ، کمک کن و را اجرا کرد.


نریمان پس از اجرای قطعه کمک کن ، اعضای ارکستر خود را معرفی کرد و تک‌نوازی بردیا یادگاری (پرکاشن) از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود تا جایی که به درخواست مکرر هواداران این نوازنده بار دیگر به هنرنمایی پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


در اواخر کنسرت ، نریمان ریمیکسی از قطعات «نازنین ناز نکن» و «قلب» را مجدداً اجرا کرد.سپس این خواننده سورپرایز ویژه‌ای برای طرفدارانش داشت و قطعه محبوب و ماندگار «خدای آسمون ها» از ساخته‌های ناصر چشم آذر را به همراه تنظیم متفاوت اجرا کرد و هم‌خوانی هواداران در این قطعه در نوع خودش جالب بود و این خواننده شبی به‌یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.


مجتبی کشاورز (گیتار باس) ، علی حقیقی (گیتار الکتریک) ، محمد عارف (گیتار کلاسیک) ، بردیا یادگاری (پرکاشن) ، حسین شریفی (ترومبون) ، حسن فراهانی (ترومپت) ، بنیامین بیانی (ساکسوفن) ، مجید کاشانیان (تنظیم‌کننده قطعات و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر نریمان را به سرپرستی محسن افشار (درامز) تشکیل می‌دادند.


انوشیروان تقوی ، معصومه کریمی ، سعید سام ، علی استیری ، امید میرزایی ، لیلا بلوکات ، نیما علامه ، مهدی مدرس ، مهدی اسدی ، حسین سالاری مقدم و پرستو صالحی ازجمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.


در هنگام اجرای قطعات وانمود و همدم ، نریمان از هواداران درخواست کرد تا با نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.


نریمان در هنگام اجرای قطعات تک و تنها و خدای آسمون ها ، بر روی سکو ایستاد و این قطعات را اجرا کرد.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری ندای چنگ و به تهیه‌کنندگی دکتر ایمان عابد و میثم طاهر پور برگزار شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: دنیا گردینی


 
برچسب ها: کنسرت نریمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه