ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

اعضای گروه آبا کنار هم جمع شدند

ریتم نو: بنی اندرسِن (Benny Andersson)، اَنی-فرید لینگستَد (Anni-Frid Lyngstad)، اگنِثا فِلتسکوگ (Agnetha Fältskog) و بیورن اولوایوس (Bjorn Ulvaeus) 4عضو گروه آبا (ABBA) برای مراسم گشایش کسب و کار نوپای بیورن روز چهارشنبه دوباره گرد هم آمدند.

photo_2016-01-21_09-06-36




بیورن یک رستوران-تئاتر را در استکهلم با نامی الهام گرفته از قطعه و فیلم Mamma Mia راه اندازی کرده است. کسانی که وارد فضای این رستوران-تئاتر می شوند نقشی را از فیلم Mamma Mia به عهده می گیرند، کارمندان رستوران همگی مانند شخصیت های فیلم Mamma Mia لباس پوشیده اند و همه چیز بر اساس داستان جدیدی که خود بیورن برای نمایشنامه در نظر گرفته می گذرد. این هنرمند می گوید که سه عضو دیگر گروه ABBA را برای مراسم افتتاحیه از قبل دعوت کرده بوده اما تا شب مراسم مطمئن نبود که آیا واقعا" به آنجا خواهند آمد یا خیر. در نهایت این 4 نفر در میان 130 نفر از طرفدارانی که به قید قرعه موفق به حضور در این مراسم شده بودند, حاضر شدند و شب را کنار یکدیگر گذراندند.


آخرین باری که هر 4 عضو گروه ABBA کنار یکدیگر قرار گرفته بودند و تصویری از آن ثبت شده بود به مراسم فرش قرمز فیلم Mamma Mia در سال 2008 در لندن باز می گردد. برای مراسم افتتاحیه ی موزه ی ABBA در استکهلم در سال 2013 نیز, اگنثا چون برای تبلیغات آخرین آلبوم خود در خارج از کشور به سر می برد موفق به حضور در کنار سه هم گروهی دیگر خود نشد.


منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: آبا abba
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه