ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

گزارش از تمرین گروه پیکلاویه / ابراز همدردی با مردم جنگ زده به زبان انگلیسی و فرانسه

ریتم نو :  اعضای گروه موسیقی پیکلاویه این روزها در حالی مشغول تمرین برای کنسرت 6 دی ماه هستند که «رضا غلامی» به عنوان نوازنده گیتار باس به گروه ملحق شده است. این گروه پیش از این نیز اجرهای موفقی را پشت سر گذاشته که آخرین آن‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری در سالن ایوان شمس بود.
گروه پیکلاویه گروه پیکلاویه


شایان کریمی  (سرپرست گروه و نوازنده کیبورد)، مهران مختارپور (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، مصطفی بهرمان (درامز) و مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک) اعضای کنونی این گروه را تشکیل می‌دهند.


در این کنسرت قطعاتی چون "Embellish" ، "Rose" ، "Where The Sidewalk Ends" ، "Where TheSidewalk Ends"  و "Angels will rise" که کاری در مخالفت با جنگ و ابراز همدردی با مردم جنگ زده است اجرا می‌شود که همه کارها به زبان انگلیسی و فرانسه و از اولین آلبوم در دست تولید گروه، می‌باشد.


گفتنی است؛ موسسه «آوای سوته دلان»  با مدیریت «مهدی میرزاباقریان» هم‌مانند اجرای پیشین، برگزارکنندگی این کنسرت را برعهده دارد.


کنسرت گروه پیکلاویه در روز ششم دی ماه سال جاری در سالن برج آزادی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


 تیم خبری ریتم نو سری به تمرین گروه زد و در ادامه می‌توانید بیننده چند سکانس از نگاه دوربین«امین رجبی» و تیزر تبلیغاتی کنسرت باشید.



منبع: ریتم نو


نویسنده: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
با آرزوی موفقیت برای بچه های خوب پیکلاویه و همه ی راکرای ایرونی
تقویم هنری ادامه