ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

سسیلیای مقدس، پیشکش قربانیان پاریس شد

ریتم نو: گروه فوفایترز (Foo Fighters) یک ای-پی رایگان مشتمل بر 5 قطعه بانام Saint Cecilia را در دسترس طرفدارانش قرارداد. قطعات Saint Cecilia پیش‌ازاین نوشته اما نیمه‌کاره رهاشده بودند تا زمانی که اعضای گروه در هتل Saint Cecilia در شهر آستین کارهای نهائی آن‌ها را به پایان بردند. گروه فوفایترز شمارش معکوس انتشار این ای-پی را در سایت رسمی‌شان از ماه اکتبر قراردادند اما پیش‌بینی تراژدی پاریس را نکرده بودند. درنتیجه این ای-پی به قربانیان و بازماندگان حوادث فاجعه‌بار پاریس تقدیم شد.
photo_2015-11-25_21-48-17

Saint Cecilia به همراه نامه‌ای از دیو گرول Dave Grohl بدین شرح منتشر گردید:
امشب، اجازه بدهید با نامه‌ای که چند هفته‌ی پیش, زمانی که در هتلمان در برلین برای آخرین تور این آلبوممان نوشتم، شروع کنم. درحالی‌که این پروژه رنگ و بویی کاملاً متفاوت به خود گرفت، احساس کردم نیاز دارم که این متن را تحت تأثیر تراژدی‌های 13 نوامبر بنویسم. همان‌طور که از همه‌چیز این‌گونه برمی‌آید...


آماده کردن ای-پی Saint Cecilia از ماه اکتبر امسال برای بزرگداشت زندگی و موسیقی بود. همان‌طور که تور کنسرت‌هایمان این هفته به پایان خود می‌رسد، می‌خواستیم تا عشقمان را در عوض هر آنچه به ما داده‌اید با شما به اشتراک بگذاریم. اکنون، هدفی جدید و امیدبخش وجود دارد که قدر سرسوزنی شاید این قطعات، نور کمی را به این دنیای تاریک بتابانند. تا به ما یادآور شوند که موسیقی، زندگی است و امید و بهبودی با موسیقی دست‌به‌دست می‌شوند. آن‌قدر زیاد است که از بین نمی‌رود. قلب‌هایمان با تمامی کسانی هست که در قساوت پاریس خودشان یا عزیزشان یا دوستشان صدمه دیدند . روزی با موسیقی‌مان پیش شما بازمی‌گردیم تا بار دیگر عشق وزندگی را جشن بگیریم. همان‌طوری که باید باشد."


لیست قطعات ای-پی Saint Cecilia


Saint Cecilia
Sean
Savior Breath
Iron Rooster
The Neverending Sign

منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه