ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

پرندگان بلند پروازِ نوئل گلگر بروی صحنه می روند

ریتم نو: گروه نوئل گلگر های فلایینگ بیردز (Noel Gallagher’s High Flying Birds) برنامه‌ی تور بریتانیایی سال آینده‌ی خود را که با همراهی مهمان ویژه‌شان، سوپر فری انیمالز (Super Furry Animals) بروی صحنه خواهد رفت را اعلام کردند.


ریتم نو: گروه نوئل گلگر های فلایینگ بیردز (Noel Gallagher’s High Flying Birds) برنامه‌ی تور بریتانیایی سال آینده‌ی خود را که با همراهی مهمان ویژه‌شان، سوپر فری انیمالز (Super Furry Animals) بروی صحنه خواهد رفت را اعلام کردند.

تور در شهر گلاسکو شروع شده و با اجرا در آبردین، لیورپول, لیدز، بیرمنگام و بورنموث پیگیری خواهد شد. در سال 2015 شاهد اتمام اجرای جهانی گروه نوئل گلگر های فلایینگ بیردز بودیم که شامل یک اجرا با تمامی بلیت‌های فروخته شده در ماه مارچ در بریتانیا، در کنار اینکه گروه هدلاین فستیوال‌های تابستانی بزرگی از جمله فستیوال اسکاتلندی (T in the Park) و (Latitude) که همگی با استقبال گرم منتقدین مواجه شدند، بود.
تک آهنگ جدید گروه با نام The Dying Of The Light (از آلبوم Chasing Yesterday) در تاریخ 11 دسامبر منتشر خواهد شد. به مناسبت انتشار این آهنگ که پنجمین تک آهنگ از آلبوم جایزه برده شان به حساب می‌آید، گروه نوئل گلگر روز قبل از این انتشار یعنی در تاریخ 10 دسامبر در Royal Albert Hall شهر لندن اجرایی را بروی صحنه خواهند برد. بنابر جزئیات منتشر شده این تک آهنگ به همراه نسخه ی دموی آهنگ The Girl With X-Ray Eyes به عنوان طرف دومش روانه‌ی بازار خواهد شد، و همینطور یک نسخه‌ی رنگی ویژه برای صفحه‌ی گرامافن که در تعدادی محدود و در سایت نوئل گلگر به فروش گذاشته خواهد شد، نیز موجود خواهد بود.


لازم به ذکر است که این قطعه تاکنون نزدیک به 3 میلیون بار در سپاتی فای پخش شده است.
آلبوم Chasing Yesterday پس از انتشارش در دوم مارچ، یک راست به صدر جداول موسیقی بریتانیا رفت و به عنوان پرفروش ترین آلبوم در هفته‌ی نخست انتشارش در سال 2015 شناخته می شود .(البته تا آخر سال هنوز کمی وقت هست و با قوی تر شدن احتمال انتشار آلبوم خانم ادل (‌) به نظر همه منتظر شکسته شدن این رکورد هستن!)


در ساعات اولیه‌ی امروز در هتل Grosvenor House، گروه نوئل گلگر مفتخر به دریافت جایزه‌ی بهترین آلبوم از نگاه خوانندگان مجله‌ی Q شد، که این را هم می‌توان به لیست بلند بالای تقدیرهای فراوانی که از نوئل طی این سال‌ها از جمله جایزه‌ی Ivor Novello برای مجموعه آهنگ های محشر 2013 ، جایزه‌ی NME Godlike Genius در سال 2012 و جایزه‌ی Q Icon صورت گرفته اضافه کرد.



منبع : ریتم نو


نویسنده: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه