ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

دیوید بویی بازنشست می‌شود

ریتم نو: دیوید بویی (David Bowie) همچنان به ساخت آهنگ ادامه خواهد داد، او تیتراژ اصلی شوی تلویزیونی بریتانیایی The Last Panthers که هفته‌ی پیش روی آنتن رفت را به‌تازگی ساخته اما برنامه‌ای برای هیچ تور و اجرایی در آینده نخواهد داشت.

photo_2015-10-15_16-33-56000




این‌ها سخنان دیوید گیدینگز (David Giddings) مسئول برنامه‌ریزی‌های دیوید بویی و همچنین مسئول بخش گسترش فستیوال Isle of Wight است که به‌تازگی بیان کرد.


گیدینگز  در مصاحبه‌ای اظهار داشت: « دیوید بویی تصمیم گرفته که همانند فیل کالینز (Phil Collins) بازنشسته شود. شما نمی‌توانید از این آدم‌ها انتظار داشته باشید که به فعالیتشان همچنان و بدون وقفه ادامه بدهند. بسیار مفتخرم که آخرین اجرایی که در بریتانیا داشته در فستیوال Isle Of Wight  در سال 2004 بوده. دیوید یکی از بهترین هنرمندانی هست که من تابه‌حال با آن همکاری داشتم، اما به‌تازگی هرزمانی که می‌بینمش، قبل از اینکه اصلاً حرفی بزنم به من می‌گوید که توری برگزار نمی‌کنم. منم  هم در جواب می‌گویم منم هم‌چین درخواستی را نداشتم.»


آخرین اجرای بویی بازمی‌گردد به سال 2004 در آلمان و فستیوال Hurricane که در شهر Scheebel و در اواخر ماه جون برگزار شد. دیوید زمانی که دچار دردهای مستمر در قفسه‌ی سینه‌اش شد تبلیغات روی آلبوم Reality خودش را متوقف ساخت. در ادامه پزشکان گرفتگی عروق کرونر را در وی تشخیص دادند و به‌غیراز فعالیت‌های جسته‌گریخته با هنرمندان مختلف و همین‌طور آلبوم غافلگیرکننده‌ی The Next Day که در سال 2013 از وی منتشر شد، دیوید بویی عملاً چند سال گذشته را در بازنشستگی به سر می‌برد.



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

برچسب ها: دیوید بویی David Bowie
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه