ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
Reza Yazdani (20)ریتم نو: کنسرت رضا یزدانی در تاریخ  19 مهرماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

رضا یزدانی کنسرت خود را بسیار اکتیو و با قطعه پرمخاطب سلول شخصی آغاز کرد و از همان ابتدا مخاطبان خود را به شور و هیجان دعوت کرد و قبل از اجرای دومین قطعه از هوادارانش تشکر و احساس امیدواری برای یک‌شب خوب کرد.


یزدانی برای اولین بار در کنسرت‌هایش قطعه بانوی من را خواند و برای قطعه سوم ترانه هذیون را اجرا کرد تا خیلی زود و در ترافیک مهمان‌هایش محمد رحمانیان و آزیتا حاجیان را معرفی کند.


آهنگای قدیمی به همراه کلیپ این قطعه، کاشف، رفت که رفت، طهران-تهران ازجمله قطعاتی بودند که یزدانی قبل از پخش کلیپ تولد خود از نمایشگرهای سالن، اجرا کرد.


در این شب که نزدیک به تولد یزدانی نیز بود علی اوجی به همراه گروه رضا یزدانی کلیپی را ساخته بودند که از نمایشگرهای سالن پخش شد.


خواننده آلبوم ساعت 25 بعد از ورد به استیج و با معرفی شهاب حسینی و سام نوری به سراغ چند قطعه دیگر رفت که اولین قطعه نیز یکی از اشعار حافظ به مناسبت روز حافظ بود.


یزدانی در ادامه اجرا قطعاتی نظیر بی‌منطق، مهتاب تو فانوس، کوچه ملی، سیگار پشت سیگار و شک می‌کنم را اجرا کرد و با معرفی محسن خلیلی و مهدی شیری استیج را برای تعویض لباس ترک کرد و جای خود را برای چنددقیقه‌ای به علی اوجی داد تا وی نیز پرند زاهدی را معرفی کند و از نوین چرم نیز بابت طراحی لباس‌های یزدانی تشکر کند.


رضا یزدانی در قسمت دوم برنامه بالباسی جدید روی استیج آمد و قطعه شبنم بیداری را به اجرا درآورد و سریعاً به سراغ قطعه آوانگار رفت و در ادامه برنامه قطعه کافه بهشت را اجرا کرد.


خواننده آلبوم سلول شخصی برای رسیدن به قطعه پایانی‌اش نیز آثاری از قبیل حرفای بی‌مخاطب، کی فکرشو می‌کرد و چایی را اجرا کرد و طبق روال همیشگی کنسرت‌هایش قطعه زیبای خلیج‌فارس را خواند و مخاطبان یزدانی این قطعه را ایستاده با او همراهی کردند .


لازم به ذکر است که مهدی ایوبی و بابک صحرایی از دیگرمهمان‌های این شب یزدانی بودند.


همچنین محمد خرمی نژاد(درامز)، آرش زمانیان(گیتارباس)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده(پیانو،کیبورد)، مازیار احمدپور(گیتارالکتریک)، علیرضا مهدی زاده(ساکسیفون) نیز اعضای گروه یزدانی را تشکیل داده بودند.


این کنسرت به تهیه کنندگی «حسام حسینی» و به همت شرکت فرهنگی هنری «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» برگزار شد و گروه 17 روابط عمومی این اجرا را به مدیریت «حمیدرضا امینی» عهده دار بودند.


در ادامه بیننده عکس های «امین باقری» باشید




منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول‌زاده
برچسب ها: کنسرت رضا یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه