ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

آماده باشید! " ادل " بازمی‌گردد

ریتم نو: همکاران هنری ادل  ( ADELE ) در این روزها باید کم کم به این فکر باشد تا چارت‌های موسیقی را برایش که نزدیکان به وی آلبوم جدیدش را یک "بازگشت  بزرگ" می نامند, خالی کنند!
photo_2015-10-06_17-56-58

خواننده ی بریتانیایی که از سال 2011 و پس از انتشار آلبومش با نام 21 در صحنه های هنری و بیشتر به واسطه ی تولد آنجلو, پسرش غیبت داشته, چند ماهیست شایعه ی حضورش در رسانه ها پرشده و اکنون با تائید انتشار سومین آلبومش در نیمه‌ی دوم ماه نوامبر همه را برای یک بمب موسیقیایی گوش به زنگ نگه داشته. نکته‌ی جالب عکس العکل دیگر هنرمندان به این خبر بوده, بسیاری از آن‌ها برای آنکه انتشار آلبوم‌شان با این اتفاق هم زمان نشود تغییر برنامه هایی را در زمان‌های انتشار خودشان ایجاد کرده اند, از جمله سم سمیت (Sam Smith) آلبوم خود را در اوایل ماه نوامبر روانه ی بازار خواهد کرد.


یکی از نزدیکان ادل به روزنامه ی بریتانیایی The Sun اعلام کرده که ادل درحال آماده سازی برای یک بازگشت به نظر بسیار بزرگ است.


بسیاری از کمپانی‌های بزرگ موسیقی با انتشار خبر متوجه شده اند که پس از تاریخ 20 نوامبر تنها یک اسم هست که بگوش میرسد و آن ادل خواهد بود و مطمئنا" بازار قبل از کریسمس را قبضه خواهد کرد. به همین دلیل بین افرادی مانند جاستین بیبر (Justin Bieber) و گروه وان دایرکشن (One Direction) رقابتی سنگینی در هفته ی قبل از انتشار آلبوم بوجود خواهد آمد, معمولا" کمپانی ها آلبوم های شماره ی یک از چنین اسم های بزرگ و شناخته شده ای می خواهند ولی در چنین شرایطی تنها انتشار آلبوم قبل از آلبوم ادل به نظر کافی می‌آید. به نظر به بسیاری از موزیسین‌ها هم توصیه شده تا انتشار آلبومشان را تا سال آینده عقب بیندازند تا ارزش آلبوم هنگام انتشار از دست نرود. البته نمونه‌های غیرمتعارف مثل انتشار آلبوم بیانسه (Beyoncé) در سال 2013 که بدون هیچ تبلیغاتی در آی تیونز شروع شد و طرفدارنش را شگفت زده کرد درتاریخ دیده می‌شوند، اما باید دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.


به گفته ی برخی خبرگزاری ها امکان یک سورپرایز از سمت بیانسه و یا گروه کلدپلی Coldplay  که همیشه از فروششان در سرتاسر سال مطمئن هستند همچنان وجود دارد. ولی امیلی سندِی (Emeli Sandé) و مایکل بابلِی (Michael Bublé) که هم سبک با ادل به شمار میان ترجیح دادند که برای انتشار آلبوم هایشان تا سال آینده صبر کنند.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمعه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: ادل ADELE
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه