ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

" گرین دی " بروی پرده ی نقره ای می‌رود

ریتم نو: گروه پانک راک گرین دی (Green Day) با انتشار تیزری از فیلم Heart Like a Hand Grenade پرده برداری کردند, مستندی پیش‌تر دیده نشده از مراحل ساخت و ضبط آلبوم افسانه‌ای گروه یعنی American Idiot.

tumblr_nuumls97Ix1urma0ho1_500




فیلم در بیش از 135 سالن نمایش در سرتاسر ایالات متحده ی آمریکا از تاریخ 15 اکتبر 2015 به روی پرده ی نفره ای خواهد رفت و درست روز بعد از آن و در 16 اکتبر اعضای Vimeo On Demand می توانند از پخش اختصاصی فیلم لذت ببرند.


در تاریخ 11 نوامبر نیز فیلم در چندین سالن سینمایی در سرتاسر جهان از جمله کانادا, جمهوری چک, استرالیا, آلمان, ایتالیا, ژاپن, لیتوانی , مکزیک, نیوزیلند, روسیه, اسپانیا, بریتانیا و اروگوئه به نمایش در خواهد آمد. در نهایت هم در تاریخ 13 نوامبر فیلم برای سفارش دیجیتالی و همچنین دی وی دی توسط Reprise Recordsدر دسترس قرار خواهد گرفت.


بیلی جو آرمسترانگ Billie Joe Armstrong در این باره می گوید: "باورمان نمی‌شود که این چیزها یک دهه ی قبل فیلم برداری شده اند. تنها چیزی که می دانستیم این بود که این آلبوم می تواند سرآغاز یک ماجراجویی بزرگ باشد, تلاش زیادی کردیم که طرفدارانمان بتوانند برای اولین بار ببینند که چگونه تلاشمان را برای انجام دادن کار کرده‌ایم"


فیلم Heart Like a Hand Grenade که توسط جان روکر John Roecker کارگردانی و فیلم برداری شده به گفته ی خیلی ها یک فیلم گمشده به حساب می‌اید. پس از گذشت 10 سال از انتشار American Idiot , اعضای جدید تالار مشاهیر راک اند رول در سال 2015 این کپسول زمانی را در قالب یک مستند راک منتشر می کنند تا ما را به درون دنیا ساخت و مرحله ی ضبط موسیقی آلبوم برنده ی جایزه ی گرمی ببرند. "آمریکائی احمق" موفق به کسب مولتی پلاتینیوم در بخش های مختلف دنیا شد و همچنین مبدل به یک نمایش موفق در برادوی Broadway گردید. نگاه کردن به گروه در استدیو هم خاطره انگیز است و هم روشنگر و آگاهی دهنده. گروه می دانست که چیز خوبی را در دستانش دارد ولی حتی خود آن‌ها هم نمی دانستند که آن چیز چقدر می‌تواند خوب باشد!


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

برچسب ها: گرین دی American Idiot
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه