ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

گلن هیوز با گروه و اجرای جدید باز می گردد

ریتم نو: گلن هبوز (Glenn Hughes) که برخی وی را با لقب صدای موسیقی راک می شناسند, امروز نام اعضای جدید گروهش را که برای تور اروپائی و بریتانیایی 2015 خودش دستچین کرده را معرفی کرد. در کنار هیوز نام پونتاس انگبرگ (Pontus Engborg) درامری که در پروژه های فراوانی کنار هیوز بوده به همراه گیتاریست سابق گروه وایت سنیک(Whitesnake) یعنی داگ آلدریچ(Doug Aldrich) به چشم می خورد .

Glenn-Hughes




بخش بریتانیایی تور گروه در تاریخ 17 اکتبر در شهر ساوت همپتن آغاز و در تاریخ اول نوامبر در لندن به پایان می‌رسد. مهمان ویژه‌ی اجرای گروه جرد جیمز نیکولاس(Jared James Nichols) است که به تازگی آلبوم نخستین خود را با نام Old Glory & The Wild Revival را که با اقبال بسیار خوبی نیز از طرف منتقدین مواجه شده می‌باشد.


کنسرت‌ها شامل قطعات خاطره انگیز هیوز در سال‌های فعالیتش با گروههای Trapeze, Deep Purple, Black Country Communion, California Breed در کنار آثار انفرادیش می‌باشد.


هیوز می گوید که بعد از همکاری‌هایی که ستاره‌های بزرگ موسیقی در گروه‌های Black Country Communion و California Breed داشته اکنون زمان آن رسیده که به دور از هرگونه دغدغه‌های ذهنی که همکاری‌ها از اون جنس با خود دارند به روی فعالیت‌های انفرادی خودش تمرکز داشته باشد.


هیوز که هم اکنون در یک تور در برزیل است در این باره می گوید:« احساس کردم که دیگر زمان توری انفرادی با گروه شخصیم رسیده, با دارمرم پونتاس انگبرگ و همینطور سورن اندرسن Soren Andersen گیتاریست تماسی داشتم. سورن در تعهدی کتبی به ما قول داد در تور پاییزه‌ی گروه در اسکاندیناوی گروه را همراهی کند, پس ناچار بودم تا جایگزینی رو پیدا کنم و در ذهنم تنها یک اسم بود...داگ الدریچ.»


من الدریچ را از زمانی که با رونی جیمز دیو Ronnie JamesDio و خب مطمئنا" با گروه Whitesnake همکاری داشته می‌شناسم. داگ برای اجرای چندتا از قطعات دیپ پرپل در فستیوالی که شب پیش از درگذشت Dio برگزار شد در کنار گروه من بود. رابطه ی بسیار خوبی بین ما برقرار شد و با هم صحبت کردیم که در زمانی مناسب, همکاری مجدد داشته باشیم."
هیوز در ادامه اضافه می کند«درب گروه من همواره بروی داگ باز است , او دوست بسیار خوبی است , بسیار خلاق و دوست داشتنی و یکی از بهترین های راک محسوب میشود. بسیار شاکرم که توانستم به روند اجرای انفرادی برگردم که باعث می‌شود تا طی 12 ماه آینده به قاره های زیادی سفر کنم و همه شما را پائین صحنه خواهم دید.»



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

برچسب ها: گلن هبوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه