ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴
IMG_20151007_234706

ریتم نو: پل مک کارتنی Paul McCartney ویدئو کلیپی جدید برای قطعه ی مشترکش با مایکل جکسون Michael Jackson با نام Say Say Say که در سال 1983 منتشر شد, اینبار به کارگردانی رایان هفینگتن Ryan Heffington (که به تازگی ویدئو کلیپ Chandelier را برای Sia کارگردانی کرده) را معرفی کرد.

 

این قطعه همچنین با میکسی جدید توسط مارک سپایک ستنت Mark "Spike" Stent منتشر شده, نکته ی جالب در ارتباط با میکس جدید, تفکیک صدای پل و مایکل برای اولین بار می باشد.

 

پل می گوید:" مایکل به من زنگ زده بود, و باورم نمیشد که اون پای تلفن باشد"

 

پرسیدم:

 

-شما؟

 

-مایکل هستم

 

-مطمئنی؟...کدوم مایکل؟!

 

به هر حال کلی شوخی کردیم و در نهایت گفت که دوست دارم به انجا بیایم و کاری را با هم بنویسیم, در نهایت به انگلستان آمد و نشستیم که کار را بنویسیم. می دانید من فکر نمی کردم که بشود با یک نفر که نمی شناسینش بشینین و یک کار ر بنویسید, چون به هر حال باید چیزهایی از نظر شیمیایی درست جفت و جور شوند. ولی با خودم فکر کردم طرف مقابلم مایکل است پس تلاشم را می کنم, نهایتش اگر خوب از کار در نیامد بیخیال آن میشم!"

 

این کلیپ جدید که امروز در صفحه ی رسمی اجتماعی پل مک کارتنی در فیسبوک منتشر شد نظرات جالبی را هم در پی داشته. به عنوان مثال یکی از کاربران در پائین ویدئو نوشته که : "خیلی عجیبه ولی در میکس جدید انگار دو نفر دارن صدای طرف مقابل رو ادا می کنن و در جواب پل مک کارتنی خودش این قضیه را تائید کرده که درست حدس زده است.

منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه