ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

میوز در گلاستنبری

ریتم نو : خالقین شاهکار Supermassive Black hole آرزو دارند که امکان اجرا در فستیوال محبوب گلاستنبری را در هر تابستان می توانستند داشته باشند, اما اینبار امیدوارند که این مهم زمانی اتفاق بیافتد که تبلیغی برای آلبوم جدیدشان یعنی Drones هم باشد.
IMG_20151004_210914


کریس ولستنهلم  (Chris Wolstenholme) بیسیست گروه می گوید: «اگر امکانش را داشتیم هر سال در فستیوال گلاستنبری اجرا می کردیم , این به نظرم بهترین فستیوال دنیاس, خیلی طولانی شده اما امیدواریم که با این آلبوم بتوانیم دیگر این کار را انجام بدهیم»


امسال گروه به عنوان هدلاین فستیوال هوی متال Download  اجرا کرد و بسیار خوشحال بودند که توانستند تاثیرات موسیقیایی نخستینی که کارشان از آنجا شروع شده بود را نشان بدهند و اینکه ثابت کنند بهترین انتخاب برای فستیوال محسوب می شوند.


کریس همچنین در ادامه اضافه کرد: «فکر می کنم که کارمان عالی بود. همیشه احساس می کنیم که بخشی از کارمان هوی (هوی متال) به شمار می‌آید. تاثیرات اولیه‌ی که برای گروه گرفتیم همگی از گروه‌های راک مختلف بودند که تاثیرات بعضی های آن‌ها هنوزم در کارهایمان دیده می‌شود, پس در نتیجه بر خلاف نظر بعضی از مردم ما اصلا" انتخاب نا بجایی به حساب نیامدیم.»



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه