ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴

ELO با آلبومی جدید بازمی‌گردد

ریتم نو : گروه انگلیسی الکتریک لایت ارکسترا  ( Electric Light Orchestra ) که به‌عنوان یکی از پایه‌های موسیقی راک شناخته می‌شود، پس از 15 سال آلبومی جدید منتشر خواهد کرد. آلبوم که عنوانش " Alone In The Universe " است،  در تاریخ 13 نوامبر توسط Columbia Records  در سرتاسر دنیا و همچنین RCA Records در بریتانیا منتشر خواهد شد.

Screenshot_2015-09-24-15-22-01-1




آلبوم از فردا جمعه 25 سپتامبر برای علاقه‌مندان آماده‌ی پیش خرید خواهد شد, همچنین طرفدارانی که آلبوم را پیش خرید کنند تک آهنگی با نام When I Was a Boy را از این آلبوم به‌عنوان هدیه در همان لحظه دریافت خواهند کرد.


طبق روال آلبوم‌های پرفروش سابق گروه همچنان جف لین Jeff Lynne عناوین مختلفی در خلق این آلبوم از جمله تهیه کننده, آهنگساز, تنظیم کننده, خواننده و گیتاریست را برای خود حفظ کرده. در سپتامبر 2014 برای نخستین بار در سی سال گذشته گروه به عنوان اجرا کننده‌ی اصلی در فستیوال یک روزه‌ی BBC 2 با نام Festival In A Day که در هاید پارک شهر لندن برگزار شد برای جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر که پای گیرنده های خود بودند, اجرا کردند.


جف لین مغز متفکر گروه ELO است, گروهی که بیش از 50 میلیون نسخه در جهان فروش داشته , 20 آهنگ در بین 40 آهنگ برتر در چارت‌های ایالات متحده و بریتانیا و جوایز متعدد و تقدیرهای زیادی دریافت کرده‌اند. زمانی که گروه تاسیس شد لین اعلام کرد که هدفشان خلق راک مدرن و پاپ است, پس از سی سال هدف همچنان با متریالی جدید حفظ شده است.


لین بیان کردد: «موسیقی نیروی بسیار مهمی در زندگی ما دارد. موسیقی خوب می تواند سبب شود انسان‌ها احساس تنهایی کمتری در دنیا کنند, تلاش برای خلق یکی از آن آهنگ‌ها می تواند باعث شود که من هم کمتر احساس تنهایی کنم. تمام دوران زندگیم از همان کودک در بیرمنگام با رویاهایش تا همین حالا و امروز که اینجا هستم اثبات می‌کند که موسیقی قادر به چه کارهایی ‌است.»


اشلی نیوتون ریاست Columbia Records افزود: «لین استاد مسلم در پس ساخته‌هایش است و Alone In The Universe یک پاپ بی‌نقص محسوب می‌شود. خرسندیم که در بازگشت ELO سهیم هستیم و بسیار مفتخریم که انتشار این آلبوم فاخر معاصر برعهده‌ی Columbia Records است.»


نکته‌ی قابل توجه انتشار آلبوم توسط گروه Jeff Lynne's ELO است و نه ELO و یا همان Electric Light Orchestra ی نام آشنای دنیای موسیقی کلاسیک راک.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه