ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴

چهل و دومین نشست انجمن شعر جوان کرج برگزار و انتشارات شانی ده‌ساله شد

ریتم نو: چهل و دومین نشست انجمن شعر جوان کرج در روز چهارشنبه مورخه 25 شهریورماه در روز بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب و همزمان با برگزاری ششمین دوره نمایشگاه استانی البرز با ویژه‌برنامه جشن ده‌سالگی انتشارات شانی در سالن استاد سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز در حضور شاعران بسیار و استقبال پرشور و بی‌سابقه علاقه‌مندان به ادبیات در این شهر، برگزار شد.
 

Anjoman-Shear-Karaj-Ritmeno (8)





مجید صالحی مدیر نشرشانی و مجری برنامه ضمن خیرمقدم به حضار با قرائت غزلی از استاد شهریار جلسه را آغاز کرد و سپس شاعران میهمان را برای شعرخوانی دعوت کرد



علیرضا آذر، محمد آشور، رؤیا ابراهیمی، احسان افشاری، ارمغان بهدار وند، امید بیگدلی، حمید چشم آور، منیره حسینی، حسین زحمتکش، داوود سوران، سیاوش بابایی، هرمز علیپور، مهدی فرجی، فؤاد میر شاه ولد، مهدی نور قربان، امید روزبه، مهدی رحیم زاده، علی شاهد، افشین روستایی، فروغ خوش‌الحان، شیرین مینا سرشت، بهزاد نجفی، شیوا گرجی، امیر مشایخی، امیر عمیدی، محمدحسین قمری، حسین اشراق، جعفر درویشیان و غفور احمدی در این نشست به شعرخوانی پرداختند.



اکبر بهدار وند، محمدعلی جعفریان، محمد طاهری، پروین زنگنه و... ازجمله حاضرین در این نشست بودند.



سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز نیز ضمن خیرمقدم به حضار و میهمانان با قرائت سه غزل پشت تریبون قرار گرفت.



در پایان محسن ابراهیم‌زاده خواننده جوان کشور با اجرای دو آهنگ زیبا به‌عنوان حسن ختام برنامه به این جلسه خاتمه داد.



انتشارات شانی اولین ناشر تخصصی شعر در کشور بوده است که از امروز ده‌ساله شد و همچنان در راستای نشر شعر در کشور فعالیت می‌کند.



چهل و سومین جلسه انجمن شعر جوان کرج هفته‌ی آینده چهارشنبه در کتابخانه امیرکبیر برگزار خواهد و اختصاص خواهد داشت به رونمایی و جشن امضای کتاب (سوزن ته گرد) اثر رحیم رسولی که اخیراً‍ توسط نشر مروارید منتشرشده است


ستاد اجرایی انجمن شعر جوان کرج


در ادامه بیننده عکس های «ابوالفضل هارونی» باشید.



منبع : ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه