ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
اینفوگرافیک ریتم نو؛

کدام خوانندگان در اینستاگرام محبوب‌ترند؟

مخاطبان امروز بیشتر در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند و فعالیت هنرمندان موردعلاقه‌شان را در آنجا دنبال می‌کنند. در این اینفوگرافیک به بررسی میزان دنبال کنندگان خوانندگان مطرح موسیقی ایران پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، هرچند تعداد فالوورها در اینستگرام نمی‌تواند متر و معیار مناسبی برای میزان استقبال مخاطبان از اجراهای خوانندگان باشد اما تعداد دنبال کنندگان آن‌ها در این شبکه اجتماعی می‌تواند میزان محبوبیت آن‌ها را ازلحاظ خط فکری و سبک زندگی نشان دهد.

همان‌طور که گفتیم تعداد فالوورهای خوانندگان ارتباط مستقیمی با کنسرت‌های آن‌ها ندارد و تنها چیزی که باعث استقبال از اجراهای این هنرمندان است فقط و فقط میزان استقبال مخاطبان از قطعات منتشرشده آن‌ها است.

نتایج بررسی ریتم نو در اینفوگرافیک آمده است و حاوی نکات بسیار جالبی است. نتایج این اینفوگرافیک نشان می‌دهد مخاطبان امروز حاضر در شبکه‌های اجتماعی دیگر به دنبال صرفاً هنر یک خواننده نیستند و خط فکری، نوع عملکرد و همچنین سبک زندگی آن‌ها برای دنبال کردن صفحه‌شان تأثیرگذار است. چهره‌هایی که در صدر این جدول قرار دارند شاید همانند دیگر خوانندگان دارای اجراهای متعدد و پشت سر هم نباشند اما یک مشخصه ویژه دارند و آن‌هم نوع تفکرشان است.

جالب است نفر اول این جدول که به‌تازگی به جرگه خوانندگان مجوز پیوسته و بااینکه آثار هیت زیادی دارد اما تاکنون اجرایی نیز نداشته است اما با اختلاف دو برابری در صدر جدول قرار دارد.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که چهره‌های قدیمی موسیقی پاپ هنوز سردمداران محبوبیت در فضای مجازی هستند و نامشان در رتبه‌های بعدی نشان می‌دهد مخاطب امروز شاید با آثار خوانندگان جدید ارتباط زیادی برقرار کند اما سبک زندگی آن‌ها را دنبال نمی‌کند.

آرمین زارعی با 9.8 میلیون دنبال کننده در صدر جدول محبوبیت اینستگرامی قرار دارد و بابک جهانبخش دومین فرد این جدول با 4.8 میلیون دنبال کننده است.

محسن چاوشی و مجید خراطها هر دو با 4.7 میلیون دنبال کننده در رتبه سوم قرار دارند و رضا صادقی و همایون شجریان با 4.4 میلیون دنبال کننده در جایگاه چهارم هستند و فرزاد فرزین با 4 میلیون دنبال کننده رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

کدام خوانندگان در اینستاگرام محبوب‌ترند؟

همچنین محسن ابراهیم‌زاده (3.9 میلیون)، رضا بهرام (3.8 میلیون)، بهنام بانی (3.4 میلیون)، محسن یگانه و سیروان خسروی (3.2 میلیون)، احسان خواجه امیری (3 میلیون)، علی یاسینی و مسیح (2.7 میلیون)، امیر مقاره، آرش ap، گرشا رضایی (2.6 میلیون)، مهدی احمدوند (2.4 میلیون)، علیرضا طلیسچی و معین زندی (2.2 میلیون)، سهراب پاکزاد (2 میلیون)، علی لهراسبی و حمید هیراد (1.9 میلیون)، آرون افشار (1.8 میلیون)، علی زندوکیلی (1.7 میلیون)، اشوان (1.6 میلیون)، محمد علیزاده (1.5 میلیون)، بنیامین و زانیار خسروی (1.4 میلیون)، پرواز همای (1.3 میلیون)، رضا یزدانی، میثم ابراهیمی، رهام هادیان، فرزاد فرخ، مهدی جهانی و سامان جلیلی (1.2 میلیون)، عماد طالب‌زاده (1.1 میلیون)، امید حاجیلی، ناصر زینلی، پازل بند، حجت اشرف زاده و راغب (1 میلیون) به ترتیب بیشترین دنبال کنندگان را در اینستگرام دارند.

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه