ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
شما گفتید:

احسان دریادل، رو دور تکرار

احسان دریادل خواننده جوان و مؤلفی است که با آهنگ «کوچمون» توانست یک‌شبه ره صدساله را برود و او پس از اپیدمی کرونا، نخستین کنسرت‌هایش را آغاز کرد و توانست پس از معروفیت به‌سرعت روی استیج ظاهر شود و برای طرفدارانش بخواند.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، او یک مؤلف جوان است که توانسته با تولید آثار متعدد مخاطبان زیادی را جذب کند و در همان شروع با قطعه «کوچمون» نامش لیست آرتیست‌هایی رفت که دارای قطعه مگاهیت هستند. این قطعه آن‌قدر شنیده شد که بعدها اسباب شوخی‌های فضای مجازی شد و اتفاقاً کاربری در توئیتر نوشته بود: «چرا احسان دریادل آهنگی داده که می‌خواند "چی میشه رد بشی از کوچمون؟" چرا خودش نرفت کوچشون؟»

*کاربری گفته احسان دریادل با آهنگ‌هایش کاری کرده که بعد از 12 سال جای خواننده محبوبش را برای او گرفته است.

*احسان دریادل جزو آن دسته از خوانندگانی است که طرفدارانش سعی می‌کنند به‌جای نوشتن و پرداختن به آثار او، صرفاً بخش‌هایی از ترانه‌هایش را با توجه به حال و هوایی که دارند به اشتراک بگذارند.

*یک کاربر هم با اشاره به این موضوع که دریادل یک‌شبه ره صدساله را رفته نوشته: احسان دریادل چند آهنگ دارد که کنسرت گذاشته است؟

*کاربری هم به معرفی نام دریادل در ابتدای شروع آهنگ‌هایش شوخی کرده و گفته: احسان دریادل اول قطعاتش یک‌جوری اسم خودش را می‌گوید انگار در حال غرق شدن در دریا است.

* یک کاربر هم از تجربه حضور در کنسرت این خواننده نوشته: از آن شب که به کنسرت احسان دریادل رفتم و آهنگ ماهی را اجرا کرد عاشق اکت و صدایش شدم. چقدر تو خوبی!

* کاربری هم درباره صدای او نوشته است: دو سال پیش هرروز غروب از سرکار که برمی‌گشتم در اتوبان آهنگ احسان دریادل با صدای بلند گوش می‌کردم و اتفاقی الان دوباره گوش دادم همان آهنگ و مجدداً تکرار و تکرارش! این نوع جنس از صداها خیلی عشق است و خاطرات دوباره برایم زنده شد.

* نکته‌ای که درباره احسان دریادل اهمیت دارد این است که کارهای او را می‌توان به‌صورت مداوم شنید و به قولی رو دور تکرار گذاشت و این موضوعی است که کاربران به آن اشاره داشتند و حتی کاربری نوشت: از خواب پریدم و دلم خواست آهنگ «ماهی» احسان دریادل را بشنوم و یک ساعت به این آهنگ گوش دادم و بغض کردم. و کاربر دیگری گفت: آهنگ صورتی دریادل پتانسیل این را دارد که با صدای بلند گوش کنی و به او فکر کنی. همین‌قدر زیبا!

 

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: احسان دریادل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
مهدی
United States of America
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
عالی
زهرا
United States of America
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یکی از خواننده‌های خوبه
تقویم هنری ادامه