ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
شما گفتید:

یوتیوب روی آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه می‌چرخد

محسن یگانه با قطعه «بهت قول میدم» بازدید 150 میلیونی را در یوتیوب رد کرد و توانست رکوردی را در بین خوانندگان ایرانی به ثبت برساند که برای یک موسیقی با زبان فارسی به‌نوعی دست‌نیافتنی بود و این مقدار توجه به ویدیوی این اجرا میزان علاقه مخاطبان که بسیاری از آن‌ها حتی فارسی‌زبان نیستند را نشان می‌دهد چراکه به‌دفعات توسط هنرمندان به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی بازخوانی شده است. در این مطلب قصد داریم نظرات و مطالب شهروندی درباره این قطعه مگاهیت را منتشر کنیم تا بخوانیم آنچه شما گفتید.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، کاربران زیادی از عبور بازدید ویدیوی «بهت قول میدم» از 155 میلیون، تعجب کردند و تصویری از صفحه یوتیوب این خواننده گرفتند و برای اثبات صحت صحبت‌هایشان آن را به اشتراک گذاشتند و حتی خیلی از شهروندان به‌صورت مداوم تعداد بازدید این ویدیو را وارسی می‌کنند تا اولین نفری باشند که ثبت رکورد جدید یگانه را اعلام می‌کنند و کاربر دیگری این اثر را یکی از پربازدید‌ترین ویدیوهای ایرانی نامید که قطعاً هم همین‌طور است.

 

* کاربری می‌گوید گویا کل یوتیوب بر روی آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه می‌چرخد و دیگری معتقد است این آهنگ هیچ‌وقت تکراری نخواهد شد.

 

*کاربر دیگر هم معتقد است تمام آهنگ‌های محسن یگانه قابلیت معروف شدن را دارند منتها اگر یگانه مثل «بهت قول میدم» روی آن‌ها نیز مانور بدهد.

 

* عایشه گل جوشکون خواننده و بازیگر مطرح ترکیه که سابقه همکاری با پروژه‌های سینمایی ایرانی را داشته یکی از آرتیست‌هایی بود که این قطعه را بازخوانی و در جدیدترین همکاری‌اش با سریال نمایش خانگی «ساخت ایران 3» آن را اجرا کرد و کاربران از همخوانی عایشه گل و امین حیایی در سکانسی از این سریال استقبال کردند و آن را به اشتراک گذاشتند و این ویدیوی همخوانی نیز بازدید زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته است.

 

*حالا دیگر خود یوتیوب هم به کاربرانی که موزیک‌های ایرانی را دنبال می‌کنند این ویدیوی محسن یگانه را پیشنهاد می‌دهد و کاربران بسیاری به این موضوع اشاره‌کرده‌اند و شاید یکی از دلایلی که باعث شده بازدید این ویدیو هرروز افزایش یابد همین مسئله باشد.

 

* کاربری هم از بازخوانی قطعه «بهت قول میدم» توسط یک خواننده آمریکایی خبر داد که آن را اجرا کرده و به اشتراک گذاشته است البته پیش‌ازاین هم شاهد اجرای آن توسط خوانندگان اروپایی و ترک و عرب زبان بوده‌ایم.

 

*محسن یگانه سال‌هاست با آلبوم‌ها و قطعات متعدد خاطره ساز شده و کاربری با اشاره به این موضوع نوشته که کنسرت محسن یگانه برای کسانی که او را با «بهت قول میدم» و «سکوت» می‌شناسند فقط نشان دهنده قدرت صدا و حرفه‌ای بودن او به‌دور از پلی بک است اما برای طرفدارانی که از آلبوم نفس‌های بی‌هدف و رگ خواب، طرفدار او بودند علاوه بر آن‌ها یادآور یک‌عمر خاطرات تلخ و شیرین است.

 

* موزیک ویدیوی «بهت قول میدم» محسن یگانه از آن دسته آثاری است که حسابی در بین کاربران یوتیوبری برای ری‌اکت طرفدار دارد و کاربری با اشاره به این موضوع نوشته است: یک هارد 8 ترابایت در سرورهای یوتیوب فقط ری اکشن خارجی‌ها به این آهنگ است.

 

* بسیاری از کاربران نیز از تجربه حضور در کنسرت محسن یگانه و اجرای این قطعه نوشتند و کاربری در توصیف آن نوشت: جدا از تمام آهنگ‌های قشنگی که محسن یگانه و گروهش به بهترین شکل ممکن اجرا کردند، بهترین بخش برای آهنگ «بهت قول میدم» بود که موقع اجرای آن تمام سالن پر از ذوق و هیجان بود و وقتی تمام شد همه یک‌صدا فریاد می‌زدند «دوباره دوباره» و آن ریتم آشنا دوباره شروع شد و دوباره اجرایش کردند ...

 

* کاربرانی هم هستند که رویای اجرای این قطعه را همانند محسن یگانه دارند.

 

* یکی از کاربران هم به لبخند محسن یگانه در پایان اجرای این قطعه اشاره‌کرده که خیلی موردتوجه مخاطبانش بوده است.

 

*آهنگ «بهت قول میدم» از آن دسته از آثار ماندگاری است که مخاطب بارها و بارها آن را گوش می‌دهد و کاربری با اشاره به این موضوع نوشته: من هر هزار بار هم که آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه را گوش می‌دهم کیف می‌کنم و انگار اولین بار است که آن را می‌شنوم.

 

* کاربری هم به حضور افراد زیادی در کنسرت محسن یگانه بخاطر این قطعه و به اشتراک گذاشتن فیلم‌های اجرا در فضای مجازی اشاره کرد و با کنایه نوشت: امروز از 17 زاویه مختلف فیلم «بهت قول میدم» محسن یگانه را مشاهده کردم لطفاً بازهم به کنسرت بروید.

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۵
سمیرا
United States of America
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
چقدر این موزیک خوب و به دل نشینه واقعا از شنیدنش سیر نمیشم
پونه
United States of America
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
به نظرم محسن یگانه خواننده ماندگاریه و حالا حالاها هست
پونه
United States of America
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
به نظرم محسن یگانه خواننده ماندگاریه و حالا حالاها هست
معصومه
United States of America
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یگانه ثابت کرد با این موزیک میشه با به موزیک فارسی هم جهانی شد
معصومه
United States of America
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یگانه ثابت کرد با این موزیک میشه با به موزیک فارسی هم جهانی شد
تقویم هنری ادامه