ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

واکنش کنسولگری ایران در استانبول به ریجکت شدن تتلو!

با توجه به شواهد به نظر می‌رسد که علت ریجکت شدن امیرحسین مقصودلو بانام هنری تتلو نقص مدارک ارائه‌شده توسط او بوده است.

به گزارش ریتم نو، امیرحسین مقصودلو با مراجعه به کنسولگری ایران ادعا کرد که قصد دارد به ایران بازگردد. این خبر را روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در صفحه توییترش منتشر کرد.

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ منتشر شد، آمده بود، تتلو با مراجعه به این سرکنسولگری درخواست صدور گذرنامه برای خود کرد که با توجه به نقص مدرک و اصرار ایشان برای مستثنا شدن از برخی بندهای قانونی الزام‌آور برای صدور گذرنامه، درخواست کتبی مشارالیه عیناً جهت اخذ تصمیم لازم به تهران منعکس شد.

شب دوشنبه ۲۰ تیر خبر رسید که امیر تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد و پاسپورت او تمدید نخواهد شد. اطرافیان این خواننده از «ریجکت شدن» (رد شدن) درخواست او مبنی بر بازگشت به ایران خبر داده‌اند همچنین پیش‌تر کنسولگری ایران در ترکیه با انتشار بیانیه‌ای از طی شدن مراحل قانونی برای تمدید گذرنامه تتلو و استعلام از تهران خبر داده بود.

برای پیگیری این ماجرا نگاهی به سایت سفارت انداختیم و هیچ خبری از ریجکت شدن تتلو نبود پس همین موضوع نشان می‌دهد که این ماجرا صحت نداشته یا اگر هم تتلو ریجکت شده به دلیل ناقص بودن مدارکش بوده است زیرابه هیچ‌وجه منطقی نیست وقتی خود ایران خواستار بازگشت این فرد به کشور شده خودش هم مجوز ورودش را صادر نکند.

و درنهایت به این نتیجه می‌رسیم که هدف تتلو همچنان مطرح‌شدن است و دوست دارد نامش دائماً سر زبان‌ها باشد.

 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه