ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اجرای قطعات الکترونیک توسط خواننده موسیقی ایرانی

علیرضا قربانی با پروژه «با من بخوان» مخاطبانش را غافلگیر می‌کند

علیرضا قربانی پس از بیست ماه در تهران روی صحنه می‌رود و برای نخستین بار پروژه «با من بخوان» را طی سه شب در تالار وحدت اجرا می‌کند.
علیرضا قربانی با پروژه «با من بخوان» مخاطبانش را غافلگیر می‌کندبه گزارش ریتم نو، این خواننده سرشناس موسیقی ایرانی طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت با مخاطبانش در تالار وحدت تهران دیدار می‌کند. 
این نخستین اجرای پروژه «با من بخوان» است که اسفند سال گذشته با انتشار قطعه «نیست شو» از آن رونمایی شد و در کنسرت پیش رو هم علیرضا قربانی با ارکستری الکتروآکوستیک روی صحنه می‌رود. آهنگسازی و تنظیم قطعات الکترونیک را حسام ناصری به عهده دارد و همچنین چند قطعه از سامان صمیمی در این کنسرت اجرا خواهد شد.
اغلب قطعات این کنسرت جدید هستند و برای نخستین بار اجرا خواهند شد. از سوی دیگر رضا موسوی این روزها مشغول برنامه‌ریزی برای کارگردانی و اتفاقات بصری نخستین اجرای پروژه با من بخوان با صدای علیرضا قربانی است. 
انتشار قطعه نیست شو با تنظیم الکترونیک بازتاب‌های زیادی را برای علیرضا قربانی داشت چراکه او هم‌زمان با انتشار این اثر، جزئیات پروژه و قطعات جدیدش را هم عنوان کرد. در این مجموعه بیشتر آثار  الکتروآکوستیک هستند. 

نخستین کنسرت الکتروآکوستیک علیرضا قربانی در حالی قرار است ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت روی صحنه برود که این خواننده در کنسرت‌های قبلی خود تجربه اجرای یک یا دو قطعه با فضای الکترونیک را داشت. اما عموماً کنسرت‌های قربانی با ارکستر کلاسیک یا آنسامبل ایرانی یا تلفیقی از این دو ژانر روی صحنه رفته بود. حالا باید منتظر ماند و دید در اولین اجرای رسمی قطعات پروژه با من بخوان بازخورد مخاطبان نسبت به این تجربه علیرضا قربانی چگونه خواهد   بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه