ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷
کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار شد

هم‌صدایی خواننده‌های ژوان در شب احساسی برج آزادی

علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی خواننده‌های گروه ژوان با اجرای قطعت نوستالژیک این گروه، در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه رفتند و شب احساسی تهران را رقم زدند.
هم‌صدایی خواننده‌های ژوان در شب احساسی برج آزادیبه گزارش ریتم نو، خبر برگزاری کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی خوانندگان گروه خاطره‌انگیز «ژوان» در همان ابتدا با استقبال و توجه زیادی همراه شد. خصوصاً این‌که قرار به اجرای قطعات نوستالژیک این گروه همچون «دختر بهار»، «یه حالی دارم این روزا»، «سایه» و ... بپردازند. قطعاتی که طی سال‌های 85 تا 89 از این گروه شنیده و با استقبال گسترده‌ای مواجه شدند.
سرانجام، 28 آذرماه سالن گرم و صمیمی برج آزادی میزبان علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی و همچنین مخاطبان آن‌ها بود.
دکور ساده اما جذاب این برنامه از همان ابتدا نگاه مخاطب را به‌سوی خود جلب می‌کرد.شمع‌هایی که دور استیج روشن بود و جلوه خاصی را به آن بخشیده بود.
پرده‌های استیج کنار رفت و مخاطبان حاضر در سالن علیرضا قرائی منش را پشت پیانو دیدند که آغاز به اجرای قطعه «زمان» می‌کند. قرائی منش قسمت‌هایی از این قطعه را اجرا کرد که مهدی یغمایی نیز به روی صحنه آمد و این شب پرخاطره آغاز شد.
«دلم تنگه»، «عشق»، «بهت قول میدم»، «ستاره جون»، «دختر بهار»، «ستاره های سربی»، «سایه»، «چقدر سرده»، «بگو حرفاتو»، «نیستی ببینی»، «یه حالی دارم»، «به فکرم باش» و «راه دریا» قطعاتی بودند که در این کنسرت پرشور اجرا شدند.
نکته جالب‌توجه این بود که حاضران اکثر قطعات را با یغمایی و قرائی منش همخوانی می‌کردند.
علی عبدالمالکی، بابک صحرایی، مهدیه عرب، عرفان سلیمی، حامد صوفی پور، پوریا ربیعی و ... ازجمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه