ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
در جدیدترین کنسرت این خواننده عنوان شد:

همکاری مشترک مهدی جهانی و اشوان

مهدی جهانی در حالی بیستم تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت که خبر از همکاری مشترکش با اشوان داد.
همکاری مشترک مهدی جهانی و اشوانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، در ابتدا تیزر کنسرت - تئاتر ده سال تنهایی به کارگردانی اشکان خطیبی پخش و پس از آمدن اعضای گروه و مهدی جهانی روی سن برنامه با اجرای قطعه سرمست آغاز شد. 
در این کنسرت قطعات همنفس، شدی دیوونه، ای جونم و مدیونم به تو (همگی با پخش‌کلیپ)، کوه درد، زیباتر از تو، آدم بدی نبودم، عاشق شدم، عشقت که باشه، دوریت عادت میشه(با همراهی نور موبایل‌ها)، عادت کردم، مست عشقم و آروم آروم نیز اجرا شدند. مهدی جهانی همچنین قطعه "چقدر تنهام" را اجرا کرد که به گفته خودش آهنگ مورد علاقه مادرش است. 
همکاری مشترک مهدی جهانی و اشوان
در انتهای این برنامه، مهدی جهانی از حضور اشوان در سالن و همچنین همکاری مشترک با او خبر داد و به درخواست او قطعه برف را اجرا کرد. سپس به شوخی گفت: "به قول اشوان اگه خسته شدید من برم دیگه." و اضافه کرد: "این‌قدر به کنسرت‌های اشوان رفتم که همه اجراهایش را حفظ شدم. کنسرت‌های او از بهترین کنسرت‌هایی است که رفتم." 
دیگر مهمانان این سانس علی انصاریان، پدر‌ مهدی جهانی، مهرداد داربوکا، ابوذر میرزایی(طراح لباس این کنسرت)، امید معلم، آرین قاسمی(مترجم‌ تیم‌ ملی فوتبال ایران)، مریم معصومی، مهرداد نصرتی، زهره حمیدی، گلشید بهرایی، سعید آتانی و زهره فکور صبور بودند. 
همکاری مشترک مهدی جهانی و اشوان
از نکات قابل‌توجه این مراسم نام بردن از رامبد جوان و اعلام‌ حضور علی انصاریان در سالن از سوی مهدی جهانی بابیان جملات طنز او در برنامه زابیوکا بود. علیرضا مهدی زاده، عماد لاریجانی، سروش عدل، محمد فرهادی(گیتار)، امیرحسین طاعی(ویولن)، ایمان رضایی(گیتار بیس)، عرفان امامی(درام) و امیر پرویزی(پرکاشن) اعضای گروه نوازندگان را تشکیل می‌دادند. این کنسرت به همت موسسه آوای دوران و رسول ترابی، بیستم تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس برگزار شد.
نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه