ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

همکاری علیرضا قربانی و پیمان خازنی در «خانه آبی»

علیرضا قربانی و پیمان خازنی در پروژه‌ای چندرسانه‌ای همکاری کرده‌اند که حاصل آن در روزهای آینده منتشر می‌شود.
همکاری علیرضا قربانی و پیمان خازنی در «خانه آبی»به گزارش ریتم نو، رضا موسوی ایده پرداز، از نخستین همکاری علیرضا قربانی و پیمان خازنی در پروژه‌ای متفاوت تحت عنوان «خانه آبی» خبر داد.
موسوی که نویسندگی «خانه آبی» را به عهده دارد، گفت: «خانه آبی» یک اثر متفاوت در کارنامه‌ی علیرضا قربانی است که بر اساس ایده‌ای از من و آهنگسازی پیمان خازنی شکل‌گرفته است.
وی درباره حضور علیرضا قربانی در این پروژه تأکید کرد: شخصیت علیرضا قربانی به‌شدت هنرمندانه است و استعداد تولید آثار هنری متفاوت - منهای هنر خوانندگی - را دارد. احترامی که برای او قائل‌اند، محصول همین رفتار هنرمندانه و اخلاق اوست.
رضا موسوی که ایده پرداز این پروژه است، ادامه داد: صدای پرطنین و آرامش‌بخش قربانی این ایده را به من داد که بیایم و از زاویه‌ای دیگر به این صدا نظر کنم و به دنبال بهره‌وری دیگری از این صدا باشم. بیان گفتاری و بیان موسیقایی در صدای قربانی دو عرصه‌ی متفاوت است. درواقع خوانندگی یکی از قابلیت‌های صدای اوست.
وی  در پایان، ضمن تشکر از تک‌تک عوامل این اثر، درباره‌ی پیمان خازنی گفت: من در پروژه‌ی «تار و دیوار» خازنی، حرفه‌ای گری‌هایش را شناختم و هنگامی‌که ایده‌ی خانه‌ی آبی به ذهنم رسید، پیمان خازنی بلافاصله در ذهنم آمد و پیشنهاد ساخت موسیقی این اثر را به او دادم. پیمان خازنی کار را جدی می‌گیرد و با کمترین حضور بیشترین تأثیر را دارد. جا دارد از همراهی عزیزان پیام سوری، نگین شکیبا، ساحل کریمی، حیدر هدایتی و علی کوزه‌گر تشکر کنم که بادل‌هایشان کارکردند و صبور بودند.
«خانه آبی» یک اثر چندرسانه‌ای است که در روزهای آینده بخش صوتی آن به‌طور رسمی منتشر می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه