ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

روایت تصویری از بازگشت سیروان به برج میلاد

سیروان خسروی 5، 6 و 7 بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت و با مخاطبان خود دیدار کرد.
روایت تصویری از بازگشت سیروان به برج میلادبه گزارش ریتم نو، سیروان که چندی پیش کنسرتی را در سالن ایرانیان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد، این بار طی سه شب و در سالن بهتری میزبان مخاطبانش شد.
این خواننده که در چند سال اخیر تمامی اجراهایش را در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌برد، اجراهای بهمن‌ماهش را در برج میلاد برگزار کرد و می‌توان گفت این اجراها برای خسروی و طرفدارانش حال و هوای دیگری داشت.
نه نرو، بارون پاییزی، تعجب نکن، خیلی روزا گذشت، قاب عکس خالی، آره، بی قرار، عاشقتم، خاطرات تو، سوژه‌هات تکراریه، کجایی تو، نمیرم عقب، برگرد و دوست دارم زندگی رو انتخاب‌های سیروان خسروی برای اجرا در کنسرت بهمن‌ماه بودند که با همخوانی تماشاگران همراه شد.
خسروی همچنین قطعه میانی فیلم سینمایی آذر بانام «اینجا جای موندن نیست» را به اجرا درآورد.
یاشا حکمی (کیبورد)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون)، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و مجید پروریان (گیتار بیس) اعضای ارکستر سیروان خسروی را تشکیل می‌دادند که هرکدام به هنرنمایی پرداختند.
اجرای 5، 6 و 7 بهمن‌ماه سیروان خسروی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور برگزار شد.
 
عکس: محبوبه حاتمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه