ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

کاوه یغمایی با نوازندگان جهانی کنسرت می‌دهد

کنسرت کاوه یغمایی با حضور نوازندگان جهانی، 17 اسفندماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کاوه یغمایی با نوازندگان جهانی کنسرت می‌دهدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، یغمایی که اواخر تیرماه امسال با اعضای ارکسترش در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت و اجرای متفاوتی را برای مخاطبانش به اجرا گذاشت، جدیدترین کنسرت خود را با حضور نوازندگان جهانی برگزار و فقط نیلوفر فرزندشاد نوازنده پیانو در این کنسرت به‌عنوان نوازنده ایرانی، آن‌ها را همراهی می‌کند.
در این اجرا Brian Poulsen، Shane Gaalaas و David Spidel به روی صحنه می‌روند و برای نخستین بار مخاطبان موسیقی در ایران شاهد اجرای این هنرمندان در کنار کاوه یغمایی خواهند بود.
 این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی»، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام احتمالی «مرد عنکبوتی» نیز اجرا می‌شود. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم «منشور» دانیال ادیر از گروه «نیکل بک» بوده است.
گفتنی است، این کنسرت به همت شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از روز چهارشنبه (4 بهمن‌ماه) سایت 11 به سایت تیکت به نشانی www.tik8.com مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه