ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

گروه «گره» روی صحنه رفت/ شب راکرها در جشنواره فجر

کنسرت گروه راک «گره»، 28 دی‌ماه سال جاری در نهمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

گروه «گره» روی صحنه رفت/ شب راکرها در جشنواره فجربه گزارش خبرنگار ریتم نو، این گروه موسیقی راک، پنج‌شنبه‌شب ساعت 18:30 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه رفت.
گروه گره از گروه‌های موفق راک در نخستین حضورشان در جشنواره موسیقی فجر، باوجود اجرای قطعاتِ کاور توانستند یکی از بهترین اجراهای این جشنواره را برای مخاطبان رقم زدند.
این گروه که حضورشان در جشنواره فجر با استقبال همراه بود و بلیت‌فروشی اجرایشان در کمتر از یک ساعت به پایان رسید، در این کنسرت به اجرای دو قطعه از ساخته‌های گروه به همراه قطعات پرمخاطب خارجی پرداختند.
قطعات Inversion، The Next Chapter، are You Lost? ، Staring Into Space از ساخته‌های گروه گره به همراه قطعات Turn The Page، Edge Of Thorns، Carnival Of Rust، Abduction، Wrong Side، Glasgow Kiss، Rockin' In The Free World، Blood Brothers، love Thing به اجرا درآمدند.
اعضای گروه گِره به خوانندگی شهرام گودرزی و هادی کیانی را نوید رهبر (کیبورد)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، بهزاد اشعاری (درامز)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک) و محمد نیک (گیتار بیس) تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا 30 دی‌ماه سال جاری در شش سالن در تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

عکس: سید حسام الدین موسوی نژاد

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه